Tritton Pro+ 5.1 Xbox 360, mic sensitivity

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Hi all,

Net deze headset binnen, en ik moet zeggen, wat een geluid! erg mooi!

Wel heb ik een flink probleem met de mic die erbij zit. Deze is zo gevoelig dat werkelijk alle achtergronden opgepakt worden, dit is uiteraard zeer vervelend wanneer je online aan het gamen bent.

Ik heb de mic op de allerlaagste stand gezet, en nog hoeft er alleen maar iemand door de kamer te lopen en de mic begint te "schreeuwen"...

Iemand mischien wat tips ? (Buiten iedereen de deur uitschoppen :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In TeamSpeak bv zitten meerdere filters die dit wegnemen: Echo reductie, remove background noise of echo cancellation. Als dat niet werkt word ‘push to talk’ de enige optie? Ook heeft je app de optie mogelijk al aan staan om een Mic boost te doen 20dB+ < dit kan je uit schakelen in het configuratiescherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een katoenen mic dekker (echte term weet ik niet) zat niet bij mijn Tritton 720+. Dat scheelt wel. Ik weet verder niet welke instelmogelijkheden je hebt voor de Pro, bij de 720 iig niks. Zo een katoenen mic dekker, waarvan ik de naam niet weet, haalt veel achtergrond geluid (vooral wind en ander gefluit maar ook zachter achtergrond geluid) weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:23:
In TeamSpeak bv zitten meerdere filters die dit wegnemen: Echo reductie, remove background noise of echo cancellation. Als dat niet werkt word ‘push to talk’ de enige optie? Ook heeft je app de optie mogelijk al aan staan om een Mic boost te doen 20dB+ < dit kan je uit schakelen in het configuratiescherm?
Ik gebruik hem momenteel op de xbox dus geen teamspeak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:27:
Een katoenen mic dekker (echte term weet ik niet) zat niet bij mijn Tritton 720+. Dat scheelt wel. Ik weet verder niet welke instelmogelijkheden je hebt voor de Pro, bij de 720 iig niks. Zo een katoenen mic dekker, waarvan ik de naam niet weet, haalt veel achtergrond geluid (vooral wind en ander gefluit maar ook zachter achtergrond geluid) weg.
ik kan redelijk veel instellen.

alle speakers appart, mic volume en op de 5.1 regelaar nog wat volume, alleen op de laagste mic stand dus nog steeds heel veel background noise, maar ik weet wat je bedoeld met die "sokjes", mischien een goed idee.