Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Dit gaat werken.
while (! ( succeed = try ()));
top!
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Yep, dit gaat werken.
Ipv een switch kun je ook naar een goedkope wifi router kijken. Een 2e router kun je volledig als switch gebruiken maar je kunt tegelijk ook een USB disk aansluiten (afhankelijk van de router) of een wifi netwerk voor gasten aanbieden of zoiets.
Voor de prijs hoef je het nauwelijks te laten.
Ipv een switch kun je ook naar een goedkope wifi router kijken. Een 2e router kun je volledig als switch gebruiken maar je kunt tegelijk ook een USB disk aansluiten (afhankelijk van de router) of een wifi netwerk voor gasten aanbieden of zoiets.
Voor de prijs hoef je het nauwelijks te laten.
Ik zou de switch pas na de router plaatsen, hoe krijgen je apparaten anders een IP-adres? Ik neem aan dat op de Ubee geen DHCP server draait?
Modem > Router > Switch zou ik aanraden.
Modem > Router > Switch zou ik aanraden.
Vandaag pas eindelijk de switch binnen (vakantie, feestdagen, enzo) en daar kwam ik inderdaad ook achter.
Switch voor router wil niet werken.
Router gaat dus naar de meterkast en de switch op zolder.
Switch voor router wil niet werken.
Router gaat dus naar de meterkast en de switch op zolder.
Pagina: 1