Aangezien mijn budget maar €150 is kan ik natuurlijk geen dure speakerset betalen.
Ik weet niet goed of ik beter een PC speakerset kan kopen of headphones.
Op dit moment heb ik een cheap ass 20 euro Logitech speakersetje en een Turtle Beach Headset (gekocht omdat deze werkt voor PS3 en PC).
Aangezien ik nooit echt een redelijke headphones of een speakersetje heb gehad kan ik hier moeilijk over oordelen.
Dit zijn voor mij de voor en nadelen:
Speakers:
Voordeel: Het is toch wel gaaf om echt hard geluid te hebben
Nadeel: Kan storend zijn voor anderen
Headphones:
Voordeel: Stoort niemand
Nadeel: Geen microfoon
Nadeel beide: Als ik game gebruik ik eigenlijk altijd mijn headset, dus microfoon missen zou bij beide klote zijn, dan moet ik er eventueel een vinden die ik makkelijk aan en uit kan zetten
Ik zat persoonlijk te denken aan:
pricewatch: Edifier SPK-EF-S330D
of
pricewatch: AKG K 518 DJ (Zwart)
pricewatch: AKG K 272 HD (Zwart)
pricewatch: Sennheiser HD 380 Pro (Zwart)
pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart) (beetje over budget)
Speakers lijken me persoonlijk wel mooier alleen vraag ik me af of dat op dit budget wel zo is?
Alles zou alleen op pc worden gebruikt, eventueel op mijn telefoon als het headphones zijn
Ik weet niet goed of ik beter een PC speakerset kan kopen of headphones.
Op dit moment heb ik een cheap ass 20 euro Logitech speakersetje en een Turtle Beach Headset (gekocht omdat deze werkt voor PS3 en PC).
Aangezien ik nooit echt een redelijke headphones of een speakersetje heb gehad kan ik hier moeilijk over oordelen.
Dit zijn voor mij de voor en nadelen:
Speakers:
Voordeel: Het is toch wel gaaf om echt hard geluid te hebben
Nadeel: Kan storend zijn voor anderen
Headphones:
Voordeel: Stoort niemand
Nadeel: Geen microfoon
Nadeel beide: Als ik game gebruik ik eigenlijk altijd mijn headset, dus microfoon missen zou bij beide klote zijn, dan moet ik er eventueel een vinden die ik makkelijk aan en uit kan zetten
Ik zat persoonlijk te denken aan:
pricewatch: Edifier SPK-EF-S330D
of
pricewatch: AKG K 518 DJ (Zwart)
pricewatch: AKG K 272 HD (Zwart)
pricewatch: Sennheiser HD 380 Pro (Zwart)
pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart) (beetje over budget)
Speakers lijken me persoonlijk wel mooier alleen vraag ik me af of dat op dit budget wel zo is?
Alles zou alleen op pc worden gebruikt, eventueel op mijn telefoon als het headphones zijn