Duitse reclame op youtube

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:31
Hoi,

Sinds ik glasvezel heb, zijn alle reclames op youtube Duits. Ik heb liever gewoon Nederlandse reclame.
Op youtube heb ik taal en plaats op Nederlands ingesteld, ook zegt whatmyip.org dat ik uit Nederland kom. Cookies wissen of een andere browser gebruiken werken ook niet.
Op PC is dit geen probleem want ik heb adblocker, die is er echter niet voor de Surface.
Googlen heeft voor mij niets opgeleverd, weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Jij blij natuurlijk met die prachtige taal? :) Dus echt specifiek alleen Youtube? Maakt het nog uit of je ingelogd bent of niet op Youtube? Bekijk je IP is bij IP lookup? Bel de servicedesk van je provider. Stuur Youtube een berichtje. Zoveel kan je niet doen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Als je de adblocker op je PC uit zet, zijn de commercials daar dan ook Duits? Of is het echt alleen op je surface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
En wie is je provider, woon je in een grensgebied etc. etc.

Afaik gebruikt google al enkele jaren hun eigen ip2location dbase en zegt een whatsmyip niets omdat dat simpelweg een andere dbase is.

Op zich zou ik verwachten dat de google dbase beter zou zijn (vanwege streetview wagentjes / android gegevens etc) maar ik kan me ook voorstellen dat het in de buurt van een grens wel eens slechter kan zijn (overlappende signalen etc)

En uiteraard kan je provider ook simpelweg de data naar Duitsland vervoeren en vanaf daar het inet op sturen mocht dat goedkoper zijn (voor de provider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Het kan ook zijn dat je IPv6 hebt, en niet alle databases zijn zo accuraat waar dit IPv6 IP adres zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:31
Dank voor jullie reacties!
Anoniem: 91626 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:41:
Jij blij natuurlijk met die prachtige taal? :) Dus echt specifiek alleen Youtube? Maakt het nog uit of je ingelogd bent of niet op Youtube? Bekijk je IP is bij IP lookup? Bel de servicedesk van je provider. Stuur Youtube een berichtje. Zoveel kan je niet doen lijkt mij?
Echt alleen youtube, en alleen de reclames. Als ik met gecleande browser op youtube.com ga, kom ik automatisch naar Youtube NL. Ip-lookup.net geeft IPv4 aan in Nederland.
Anoniem: 16536 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:44:
Als je de adblocker op je PC uit zet, zijn de commercials daar dan ook Duits? Of is het echt alleen op je surface?
Zelfde daar, ook bij andere apparaten in het netwerk :)
Gomez12 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:55:
En wie is je provider, woon je in een grensgebied etc. etc.

Afaik gebruikt google al enkele jaren hun eigen ip2location dbase en zegt een whatsmyip niets omdat dat simpelweg een andere dbase is.

Op zich zou ik verwachten dat de google dbase beter zou zijn (vanwege streetview wagentjes / android gegevens etc) maar ik kan me ook voorstellen dat het in de buurt van een grens wel eens slechter kan zijn (overlappende signalen etc)

En uiteraard kan je provider ook simpelweg de data naar Duitsland vervoeren en vanaf daar het inet op sturen mocht dat goedkoper zijn (voor de provider)
Mijn provider is KPN, woon inderdaad vlakbij de grens. Maarja, Google Maps geeft wel gewoon mijn precieze locatie aan.

Ik denk dat ik Youtube even ga berichten :)
Pagina: 1