win7 herkend werkmap van vista niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
ik heb geprobeerd te googlen maar er komt niks zinnigs over boven.
ik heb een werkmap, gemaakt in Vista en vaak gebruikt op laptop met xp pro dus geen probleem,

Nu heb ik een nieuwe laptop met win 7 pro en daar kan ik de werkmap niet openen. Waar ligt dat aan?
omdat ik vaak ofline werk is cloud niet handig. Of ik moet sugarsync gebruiken oid.
Maar de werkmap werkte voor inkijken prima.

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het pad van die map? Staat deze op een logische plek of binnen een beveiligde zone van Windows? Heb je de rechten van de map al bekeken? Je ziet de map wel maar als je hem opent een error? Welke melding krijg je dan? Zijn er nog mappen die WEL gewoon werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
De map staat op een usbmemory. als een submap. (F:map/werkmap)
(de map/usb) werkt wel normaal op een xp machine)
Alle andere mappen en bestanden kan ik wel openen en dergelijke.
Alleen de werkmap niet. Je ziet wel dat er wat gebeurd (een zeer lange versie van explorer wachttijd)

als je kijkt voor dat je hem opent is het pictogram wel een envelop. maar op het moment dat je het opend blijft het "zandlopertje" (nu blauwe spinner) lopen en na ruim 1,5 minuten opend hij uiteindelijk wel heb ik net ontdekt. (zolang wachten had ik nog niet gedaan :X )
Daarna zijn de gegevens/mappen en bestanden op gewone snelheid bereikbaar.
Er uit en weer er in geeft zelfde resultaat.
Als je dan de usb weer terug in de vista machine stopt duur het daar opeens ook langer.
(lijkt wel een soort conversie time of zo.)

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Is je USB stick FAT/FAT32 of NTFS?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
Widow schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:22:
Is je USB stick FAT/FAT32 of NTFS?
tis FAT32. 2gb