Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reggefiber: slechtste netwerkbeheerder ooit?

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Ongeveer een half jaar geleden ben ik weer in Almere komen wonen. Een fijn punt was ook dat vrijwel overal in Almere glasvezel ligt en ik in Almere-Stad zou komen te wonen wat midden in het dekkingsgebied ligt. Schets mijn verbazing toen bleek dat er geen glasvezel beschikbaar was op het adres. Toen maar een ADSL lijntje genomen bij XS4All, vooral omdat zij door middel van een wireless dongel je meteen online krijgen.

De maanden daarna heb ik flink met Reggefiber en XS4All aan de telefoon en email gehangen. Ik wist ondertussen dat glasvezel gewoon beschikbaar zou moeten zijn daar de buren in dit appartemengebouw het ook hebben. Volgens Reggefiber was het echter niet mogelijk, en moest een haalbaarheidsonderzoek ingesteld worden door mijn provider, dus XS4All. De laatste had hier echter nog nooit van gehoord en een manager van XS4All heeft contact op moeten nemen met Reggefiber om het fijne uit te zoeken. Uiteindelijk hebben ze de juiste formulieren verkregen en na een week bleek dat het inderdaad mogelijk is om glasvezel aan te leggen op dit adres.

Nu dus wachten op de installateur van Reggefiber (zou eind deze maand moeten zijn...), terwijl het glasvezelinstallatiepakket van XS4All al vele weken binnen is.

Zou Prorail dan toch werkelijk niet de slechtste infrastructuurbeheerder van Nederland zijn? :P

www.mayaposch.com

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dus je stelling baseer je op een unieke slechte ervaring van een partij? N=1 geval zou ik zeggen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
nvm, reported.

[ Voor 90% gewijzigd door Sander op 18-12-2012 17:59 ]

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:43
Elledan schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:54:
Ongeveer een half jaar geleden ben ik weer in Almere komen wonen. Een fijn punt was ook dat vrijwel overal in Almere glasvezel ligt en ik in Almere-Stad zou komen te wonen wat midden in het dekkingsgebied ligt. Schets mijn verbazing toen bleek dat er geen glasvezel beschikbaar was op het adres. Toen maar een ADSL lijntje genomen bij XS4All, vooral omdat zij door middel van een wireless dongel je meteen online krijgen.

De maanden daarna heb ik flink met Reggefiber en XS4All aan de telefoon en email gehangen. Ik wist ondertussen dat glasvezel gewoon beschikbaar zou moeten zijn daar de buren in dit appartemengebouw het ook hebben. Volgens Reggefiber was het echter niet mogelijk, en moest een haalbaarheidsonderzoek ingesteld worden door mijn provider, dus XS4All. De laatste had hier echter nog nooit van gehoord en een manager van XS4All heeft contact op moeten nemen met Reggefiber om het fijne uit te zoeken. Uiteindelijk hebben ze de juiste formulieren verkregen en na een week bleek dat het inderdaad mogelijk is om glasvezel aan te leggen op dit adres.

Nu dus wachten op de installateur van Reggefiber (zou eind deze maand moeten zijn...), terwijl het glasvezelinstallatiepakket van XS4All al vele weken binnen is.

Zou Prorail dan toch werkelijk niet de slechtste infrastructuurbeheerder van Nederland zijn? :P
Dit is gewoon normale procedure die al heel lang bestaat bij Reggefiber. :)
Dat XS4ALL dat niet weet verbaast mij.
Daarnaast is het nogal logisch dat Reggefiber dit protocol hanteert. waaaaant:
Deze procedure is voor woningen die hebben geweigerd om aangesloten te worden, nu komt Reggefiber speciaal bij jou langs om je alsnog aan te sluiten, heb je enig idee wat dat kost? Aan je titel van je bericht is duidelijk af te leiden dat je geen idee. ;) Het is toch mooi dat Reggefiber deze optie aanbied? Dit duurt natuurlijk een stuk langer en is niet even in een maandje geregeld.

[ Voor 6% gewijzigd door White_Collar op 18-12-2012 19:20 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 17:17
Mwah, lijkt mij eind goed al goed. Je krijgt wat je wilt, je felbegeerde glasvezeltje. Niks om over te zeuren, toch?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Topic zonder discussie en alleen om een mening te delen. Antwoord waarom is ook al genoemd, woning niet aangesloten op de glasvezel infrastructuur door weigering bewoner/eigenaar.

[ Voor 53% gewijzigd door bjck op 18-12-2012 22:41 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.