Ik woon al een tijdje in een studentenhuis met internet van ziggo(Kabel). Helaas heb ik tijdens het gamen vaak last van lagg, wat natuurlijk logisch is als er 8 mensen via de zelfde modem internetten. Ik wil graag weten of hier iets aan te doen is? Mijn ping is overigens altijd laag, maar ondanks dat mijn ping laag is heb ik regelmatig haperingen tijdens potjes Fifa 13 op de xbox360(kabel).
Als ik niks kan doen om de lagg te laten verdwijnen is er altijd nog de optie om via de telefoon aansluiting in mijn kamer een ADSL-internet abonnement te nemen. Via de postcode check zie ik dat ik dan rond de 16mb/s kom. Ik neem aan dat dit genoeg is voor online gamen. Helaas lees ik op internet veel verhalen over een hoge ping en veel latency. Kan iemand mij vertellen bij welke provider je hier het minst last van hebt, of wordt adsl voor gamen afgeraden?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Als ik niks kan doen om de lagg te laten verdwijnen is er altijd nog de optie om via de telefoon aansluiting in mijn kamer een ADSL-internet abonnement te nemen. Via de postcode check zie ik dat ik dan rond de 16mb/s kom. Ik neem aan dat dit genoeg is voor online gamen. Helaas lees ik op internet veel verhalen over een hoge ping en veel latency. Kan iemand mij vertellen bij welke provider je hier het minst last van hebt, of wordt adsl voor gamen afgeraden?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!