Bij mijn in de buurt 2182 GW komt in augustus ADSL
Gasema heb ik bij voorbaat niet genomen en het altijd met telefoonproviders gedaan o.a. SUPERWEB |
, maar dat was ISDN en voor ADSL heb ik die ISDN niet meer nodig (het kan wel maar wil het niet) en wil die dan ook de deur uit doen zodat ik ANNAloog + ADSL
overhoud.
Nou zijn mijn vragen
1) kan dit zomaar en zo ja wat zijn dan de kosten.
2) Ze gaan de lijn doormeten d8 ik, heb ik risico (ik woon zo'n 60M van de straat (dus van de straatstoep af) als blijkt dat het toch niet in mijn geval mogelijk is. PS ik haalde met ANNA 56k toch altijd wel 50k.
3) Dat doormeten, moet dat in ISDN of moet het eerst om worden gezet naar ANNAloog
4) Wat is het Ethernet type modem? kosten 350,- heb ik echt dat type modem nodig (speciaal ADSL modem of gewoon een netwerkkaartje) Verder is er ook nog een USB modem.
Nou zijn mijn vragen
1) kan dit zomaar en zo ja wat zijn dan de kosten.
2) Ze gaan de lijn doormeten d8 ik, heb ik risico (ik woon zo'n 60M van de straat (dus van de straatstoep af) als blijkt dat het toch niet in mijn geval mogelijk is. PS ik haalde met ANNA 56k toch altijd wel 50k.
3) Dat doormeten, moet dat in ISDN of moet het eerst om worden gezet naar ANNAloog
4) Wat is het Ethernet type modem? kosten 350,- heb ik echt dat type modem nodig (speciaal ADSL modem of gewoon een netwerkkaartje) Verder is er ook nog een USB modem.