•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Muziek producen met FL Studio, en vele plug-ins, games spelen (Civ V moet vlekkeloos lopen bijvoorbeeld) en als het kan een beetje futureproof. (games die het komende jaar uitkomen hoef ik niet op maximale resolutie te kunnen spelen)
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro's
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Behalve muis en toetsenbord niets. Ik heb eventueel 1 beeldscherm, dit is een goedkope Dell zonder HDMI ingang. Dit scherm vervang ik het liefst direct.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2 beeldschermen, en een fatsoenlijk Allround systeem.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een beetje stil zou fijn zijn, maar dit is geen must.
(edit: excuus voor slechte OP).
Muziek producen met FL Studio, en vele plug-ins, games spelen (Civ V moet vlekkeloos lopen bijvoorbeeld) en als het kan een beetje futureproof. (games die het komende jaar uitkomen hoef ik niet op maximale resolutie te kunnen spelen)
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro's
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Behalve muis en toetsenbord niets. Ik heb eventueel 1 beeldscherm, dit is een goedkope Dell zonder HDMI ingang. Dit scherm vervang ik het liefst direct.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2 beeldschermen, en een fatsoenlijk Allround systeem.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een beetje stil zou fijn zijn, maar dit is geen must.
(edit: excuus voor slechte OP).
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 18:34 . Reden: slechte OP ]