Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop voor thuis gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe 15'6 laptop voor thuis met ongeveer 500gb en minstens 4gb of meer.

Het gebruik zal zijn downloaden, browsen en wat dingen doen met bijv office.

Nu komt het lastige het moet een HP zijn ivm met mogelijke personeels korting van een vriend.

De meeste HP laptops die ik tot nu toe bekeken schoten altijd wel iets te kort in een bepaald opzicht en vaak zo een glanzend scherm :-(

Het budget is rond de 1000 euro.

Hebben jullie tips of word het toch kijken naar andere merken of naar de HP bussines line.

Alvast bedankt,

Jurgen

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:41
Kijk eens in de pricewatche daar staan veel hp systemen in.

http://tweakers.net/categ...TPQMlHaXcxAoQx0zPRKm2thYA

Cloud ☁️

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:21
Als je alleen gaat downloaden en office, dan heb je toch wel genoeg aan een budget van 500 euro ofzo?

Is het misschien beter om een Dell van 500 euro te kopen, dan heb je wel je personeelskorting niet, maar je bent wel goedkoper uit.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

De optie van een goedkope heb ik ook aan gedacht maar ik zoek ook iets waar ik wat langer mee vooruit kan.

Ik zal eens bij pricewatch kijken.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Volgens mij ga je langer vooruit met 2x een laptop van 500 euro dan eentje van 1000.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:05

Standeman

Prutser 1e klasse

LiquidT_NL schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:15:
Volgens mij ga je langer vooruit met 2x een laptop van 500 euro dan eentje van 1000.
met ^^

Na drie jaar is je laptop vies, bekrast, je accu aan gort, toetsen afgebroken, etc.. Aangezien je geen hele hoge eisen stelt aan je laptop, zou ik er gewoon 1 aanschaffen in het midden segment tussen 500-600 euro en over een jaar of drie weer een ander.

Verder kan je ook kijken naar Asus, Sony, Toshiba en Lenovo. Die maken ook laptops van 'betere' kwaliteit. (iig beter als bijv. Acer en Packerd Bell)

[ Voor 13% gewijzigd door Standeman op 18-12-2012 15:29 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-09 20:02
Kijk ook anders even naar VAIO die zijn ook goed en kan je samenstellen

Voor jouw budget moet je naar de E serie kijken.

http://www.sony.nl/hub/laptops-op-maat

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik zal eens naar die sonly laptops kijken en lenevo had ik ook goede dingen over gehoord.

Nog 1 vraag mijn vrouw will misschien in de toekomst iets doen met photoshop.

Is dat te doen op een 500-600 euro laptop of moet ik naar iets anders zoeken en zoja wat zal het belangrijkste zijn. Processor of de grafische kaart.

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-11 17:18
Een goede Proccesor en grafischekaart zijn wel van belang en full hd scherm, Als jij je budget verhoogd naar ongeveer 700 euro kun je een Dell inspiron 15 SE kopen. Dit is zo beetje de goedkoopste laptop met een goede full hd scherm.

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

• wappiewappie
  • Laatst online: 06:59
Waarom een sterke cpu en graka? Voor wat hij ermee wil is zelfs een Celeron al meer dan zat.

• TokoDude
  • Laatst online: 30-09 20:02
wappiewappie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:51:
Waarom een sterke cpu en graka? Voor wat hij ermee wil is zelfs een Celeron al meer dan zat.
Van een slome CPU word je gek van en je kan in 1x beter goeie kopen gelijk dan kan je daar zeker paar jaar vooruit mee. en ik zal zeker 8 GB ram nemen dan heb je zeker ruim voldoende.

Skipy kijk even naar:

VAIO E17-serie

samengesteld 850 euro:

Daar kan je HD beeldscherm gratis upgrade krijgen + gratis hoofdtelefoon.

------Intel® CoreTM i7-3632QM,2,2GHz
------Windows 8
------500 GB Serieel ATA (5400 rpm) (kan je ook nog upgraden)
------8 GB 1600 MHz DDR3-SDRAM
------43,8cm LED 1920x1080 + camera
------AMD Radeon(TM) HD 7650M 1GB (kan je nog upgraden naar 2 GB 20 euro)
------Batterij werkt maximaal 3,5uur (kan je upgraden nog)
-------3x USB 2.0 + 1x USB 3.0
------Bluetooth® 4.0

Enigste minpunt die ik zie is de hardeschijf is 5400 rpm

Voor de rest is het zeker goed genoeg voor wat jij zoekt.

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:36:
Nog 1 vraag mijn vrouw will misschien in de toekomst iets doen met photoshop.
Tja... wat wil ze dan doen? Als je vrouw "misschien" "iets" wil doen met photoshop, dan moet je je afvragen of je daarvoor wil investeren. Als zij foldertjes in elkaar gaat zetten, of wat wil knippen uit een layer om die samen te voegen met een andere layer, zie ik geen reden om hier een dik systeem voor te halen. On the other hand, gaat zij heel intensief photshoppen, dan wordt het een ander verhaal.

En een snelle videokaart voor photoshop is in de meeste gevallen overbodig, dus ik snap niet waarom dat wordt aangeraden.

OP kan beter even goed informeren wat hij nu precies wil.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal bedankt voor de adviezen.

Ik ben nu naar Dell en Sony aan het kijken en bij Dell heeft 10% korting op dit moment en kwam uit op een Dell 15E se met wat leuke specs voor rond de 700 euro.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
dell inspiron 15r SE is wel een mooie keuze..
als je echt iets mooiers wilt hebben kan je kijken naar een sony vaio s15..
of een lenovo ideapad y500

zoals hierboven.. mensen lezen fotoshop en denken direct: dikke gpu!
nee niet nodig, fotoshop doet zover ik weet weinig / niks met de gpu.

goedkoopste oplossing: dell inspiron 15R se (kost je 650 euro met i5, iets meer dan 700 voor i7)
tussen oplossing: lenovo ideapad y500 (grafisch beter, mooier, steviger, beter keyboard)
duurste oplossing: sony vaio s15 (dun, licht, sexy uiterlijk.. wel duurder en mindere specs dan lenovo of dell)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Pagina: 1