Toon posts:

Fan's Gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een winkel ( liefst een on-line winkel ) die goedkoop fannetjes verkoopt?

Ik had bij Conrad die 120x120 Papst dingen gezien, dus ik een mooi schema voor een fan-bus gemaakt. Uitgezocht welke weerstanden ik nodig had, schakelaars, ledjes, ledhouder enz. (Waaronder ook 2 voedingen gekoppeld voor een 24v= aansluiting)

Dus ik bij conrad mijn bestelling gemaakt blijken die fan's tot een restvooraad te horen ( STOND ER NIET BIJ, ik heb ze gevonden in het normale assortiment ) Dus ik zoek een paar goedkope fan's om hun plaats in te nemen. Ik wil als nederlander voor een dubbeltje op de eerste tij zitten, dus ik vraag aan jullie of je een winkel kent die die dingen goedkoop aanbied.

p.s. conrad bood ze aan voor F11,50 p/s als je er meer dan 3 koopt, was ook te mooi om waar te zijn

Verwijderd

check ff bij je locale electro boer

Verwijderd

heb bij aankoop van mijn papst 120 vij de lokale electro boer gehoord dat zelfs de electro boer toen deze bij conrad papst bestelde gewoon een doos sunons kreeg. zou best kunnen dat dat bij jouw ook zo was

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een beter idee, want die electoboer bij mij in de buurt( er is er ook maar 1, voor de rest is er alleen expert en megapool enzo ) zou niet weten wat een FAN is, want dat heet een ventilator en zijn niet groter te krijgen als 80mmx80mm.

Begrijpen jullie wat ik bedoel, ik heb een goedkope online-winkel nodig. Of een lokale pc-boer waarvan ik van te voren prijzen en spec's te horen krijg.

dus.........

iemand?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 00:40 schreef QuAd-dUnCAn het volgende:
heb bij aankoop van mijn papst 120 vij de lokale electro boer gehoord dat zelfs de electro boer toen deze bij conrad papst bestelde gewoon een doos sunons kreeg. zou best kunnen dat dat bij jouw ook zo was
dus jouw electro-boer koopt in bij conrad :?, ach kan natuurlijk, maar die fan's die ik op het oog had waren bedoelt voor 24v=. Niet echt iets dat je als elctroboer aan je klanten kan verkopen. Wat heb je voor die fan's betaalt, en waar is die electro-boer. De benzine wordt betaalt, dus ik kros gewoon het hele land door.

Verwijderd

Als je tot 23 juni kan wachten,
dan is er een pC-Dumpdag in de RAI in Amsterdam.

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 08:39
Op vrijdag 01 juni 2001 20:29 schreef The Rapier het volgende:

(Waaronder ook 2 voedingen gekoppeld voor een 24v= aansluiting)
Kan je me eens vertellen hoe je dat gedaan hebt.. ik heb er niet zo heel veer verstand van, maar ik heb hier wel 15 at voedingen liggen. en 2 x papst 120 mm
vandaar...

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 07:11

Backspace-NL

New and Improved!

www.3dfxcool.com

Als je een creditcard hebt is het allemaal geen probleem.. Ze hebben een goede voorraad aan fans en andere zooi.. Leveren snel en zijn niet te duur.. Levering vanuit de VS duurt meestal 4 dagen ofzo...

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

bij de locale electronica shop, koop je vaak voor de helft van de prijs, van een pc boer.

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 07:11

Backspace-NL

New and Improved!

Op zaterdag 02 juni 2001 09:07 schreef FFF het volgende:
bij de locale electronica shop, koop je vaak voor de helft van de prijs, van een pc boer.
Jaja, maar laat het duidelijk zijn dat niet alle electronica shops alles verkopen op gebied van fans e.d.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 08:55 schreef -Avenger- het volgende:

[..]

Kan je me eens vertellen hoe je dat gedaan hebt.. ik heb er niet zo heel veer verstand van, maar ik heb hier wel 15 at voedingen liggen. en 2 x papst 120 mm
vandaar...
Ik had een mooi linkje, maar helaas is tweakers hard tegen de grond gegaan, en kan ik hem niet meer vinden met de search. Zo ff uitleggen lukt niet echt, dus als ik jouw was zou ik ff zoeken met altavista ofzo.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Kijk hier maar eens voor het aan elkaar knopen van meerdere voedingen.

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Topicstarter
jah dat is het linkje dat ik zocht, thanks. Ik heb overgens een kleine aanpassing gedaan, ik heb gewoon meerder weerstanden gebruikt ( die op de +5V aansluiting, om die beveiliging te omzeilen ) want die 25 Watt weerstanden zijn duur en onhandig, je kan goedkoop draadweerstanden krijgen die tot 11 watt aankunnen.

• FFF

FFF

Op zaterdag 02 juni 2001 09:09 schreef Sixkiller het volgende:

[..]

Jaja, maar laat het duidelijk zijn dat niet alle electronica shops alles verkopen op gebied van fans e.d.
mwwaa. in veel zaken hebben ze toch wel fan's hoor, papst of snon meestal, hier 12x12 sunon's voor 19,95 :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 10:34 schreef FFF het volgende:

[..]

mwwaa. in veel zaken hebben ze toch wel fan's hoor, papst of snon meestal, hier 12x12 sunon's voor 19,95 :9~
Papst en Sunon meestal, je kent dus een heel zooitje winkels. Zou je me dan kunnen vertellen waar??, want dat ergens in nederland 120x120 sunon's verkocht worden voor F19.95 daar schiet ik natuurlijk ook niets mee op.

Verwijderd

Topicstarter
waarom komt er nou niemand met een url of een adres ( als in een straat en huisnummer enzo )

maar alleen maar "check bij jouw in de buurt", ik ben niet iemand die meteen een topic opent als ik iets wil weten. Ik heb allang in de buurt gechecked en daar is niets interresants.

Er is toch wel ergens een online-winkel die een beetje goedkoop fannetjes verkoopt. Of iemand die een goedkope electroboer kent.

• FFF

FFF

Op zaterdag 02 juni 2001 10:56 schreef The Rapier het volgende:

[..]

Papst en Sunon meestal, je kent dus een heel zooitje winkels. Zou je me dan kunnen vertellen waar??, want dat ergens in nederland 120x120 sunon's verkocht worden voor F19.95 daar schiet ik natuurlijk ook niets mee op.
dat zijn gewoon de merken van de meeste electronica zaken, Helaas ver rijden voor jou, maar hier in roosendaal ( www.vantrijp.nl ) liggen ze voor nog geen 20,- zonedr connctors, zelf solderen, daar dat maakt niet uit, zou ik toch al doen. Ze hebben hier alle maten sunon's 4x4 t/m 12x12 geloof ik. prijzen zijn 9,95 en 19,95 waar de grens ligt weet ik niet. Maar het is heel normaal dat een electronica boer deze verkoopt, en dit zijn de meest voorkomende merken.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 16:05

Bene

list incomprehension

Rapier, je studeert in Delft man! Het paradijs zit om de hoek! We hebben hier HEC zitten, in de Molenstraat - redelijk assortiment aan fans (ook 120 mm), heatsinks, ledjes, neons, noem het op. Doe maan een ICQtje als je route wilt hebben (zit *doh* vlak bij de molen)

:)
Pagina: 1