[Ervaringen] Dell Inspiron 15z Ultrabook (SSD+touchscreen)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:03
Het Dell Inspiron 15z Ultrabook Ervaringen Topic.

Afbeeldingslocatie: http://i.dell.com/sites/imagecontent/products/PublishingImages/15z-5523/PDP%20assets/laptops_inspiron_15z_pdp_1.jpg

Zet de stap naar Ultrabook™-prestaties.
Dankzij 3e generatie Intel® Core™-processoren en de functies voor verbetering van de prestaties van Windows® 8 is de Inspiron 15z Ultrabook zowel krachtig als draagbaar. Bovendien wordt uw Inspiron 15z snel weer actief vanuit de slaapstand, dankzij de Intel Rapid Start-technologie

Indrukwekkende functies, compact vormgegeven.
Verbind het slanke, lichtgewicht ontwerp dat u verwacht van een Ultrabook Windows 8 met een royaal 15,6 inch (39,6 cm) beeldscherm en basisfuncties zoals een toetsenbord met achtergrondverlichting en dvd-station. En u krijgt de krachtige en draagbare Inspiron 15z.

Afbeeldingslocatie: http://i.dell.com/sites/imagecontent/products/PublishingImages/15z-5523/PDP%20assets/laptops_inspiron_15z_pdp_4.jpg

De Inspiron 15z heeft de volgende specs:
  • Intel® Core™ i5-3317U processor (3 MB cache, 2,6 GHz) of Intel® Core™ i7-3517U processor (4 MB cache, 3,00 GHz);
  • 15" High-Definition led-beeldscherm, Wel of Geen aanraakfunctionaliteit;
  • 6GB1 DDR3 SDRAM at 1600MHz of 8GB1 DDR3 SDRAM at 1600MHz;
  • 500 GB SATA-harde schijf (5.400 rpm) en 32 GB mSATA Solid State-harde schijf of 128GB SSD-harde schijf;
  • 8x dvd+/-rw-station inclusief software
  • Nvidia® GeForce® GT630M 2G
  • Windows 8
Prijs varieert van €899 tot €1049, afhankelijk van wel of geen SSD, wel of geen touch-screen.

[ Voor 70% gewijzigd door Haay op 19-12-2012 14:09 . Reden: Algemeen Inspiron 15z Ultrabook van gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Als je nou het woord bezorgd in Topic veranderd en je zet de specs erbij lijkt het al een stuk meer. Mooi apparaat trouwens! De prijs mag eigenlijk ook wel erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Anoniem: 91626 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:23:
Als je nou het woord bezorgd in Topic veranderd en je zet de specs erbij lijkt het al een stuk meer. Mooi apparaat trouwens! De prijs mag eigenlijk ook wel erbij.
Mja, ik kan er inderdaad wel een algemeen Inspiron 15z Ultrabook topic van (laten) maken. De titel kan ik niet wijzigen, maar dat kan een Mod wel. :) Zal er verder nog wat info bij zetten om het meer algemeen te maken.

Voor de duidelijkheid, omdat ik de eerste post aangepast heb naar een algemeen Topic: ikzelf heb de versie met 128 GB SSD en Touch-screen functionaliteit.

[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 18-12-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB1982
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07-2024
Hey,

Kun je iets meer informatie geven rond het scherm? Als ik het goed begrijp is het geen Full HD, maar resolutie ergens richting 1366x768? volgens reviews eerder 'crappy' te noemen? Wat is jouw ervaring hiermee?

heb zelf in alle geval interesse in het toestel met jouw configuratie maar dit houdt me toch een beetje tegen dan.

Alvast bedankt voor info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:19

Bolletje

Moderator Harde Waren
Bij deze dan maar de titel gewijzigd. Als het nog anders moet, stuur dan even een bericht ;)

• Haay
JB1982 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:20:
Kun je iets meer informatie geven rond het scherm? Als ik het goed begrijp is het geen Full HD, maar resolutie ergens richting 1366x768? volgens reviews eerder 'crappy' te noemen? Wat is jouw ervaring hiermee?

heb zelf in alle geval interesse in het toestel met jouw configuratie maar dit houdt me toch een beetje tegen dan.
Ja, klopt. De resolutie is 1366x768. Inderdaad een beetje verouderde resolutie voor een 15" breedbeeld scherm, maar het is goed genoeg voor waarvoor deze laptop bestemd is: namelijk als gezinslaptop. Het scherm is verder voor zover ik kan beoordelen redelijk gemiddeld.

De belangrijkste punten voor mij om juist deze Dell te kiezen waren:
- touch-screen (belangrijk voor bediening van Win8 app-UI)
- 128 GB SSD
- dedicated Geforce video (beter dan de Intel HD4000 on-board video)
- DVD-speler
- prijs (maximaal 1000 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odelay
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:43
Weet iemand of hier een docking station voor beschikbaar is? Bij het samenstellen op de Dell website heb je niet de optie om er één te selecteren, bij een Inspirion 15 heb je de optie om een targus usb3 universele te kiezen. Weet iemand of hier ook een universele voor beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368013

Het lijkt nogal een dood topic, maargoed :9

Heb eergister de Inspiron 15z voor mijn schoonvader besteld voor ongeveer € 584. Het betreft de variant met 6GB RAM / 32GB SSD / wel touchscreen / geen losse GPU. Achteraf gezien had ik zelfs nog 5% cashback kunnen aanvragen. Om tot deze prijs te komen heb ik gebruik gemaakt van de huidige € 200 korting van Dell en de 10% VIP kortingscode.

Lijkt mij een leuke prijs voor een leuk apparaat!

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 368013 op 30-07-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik hoop dat je schoonvader er blij mee is, Faber89 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368013

Even een schaamteloze verwijzing naar mijn recensie: Klik
Pagina: 1