Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Thaitai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-07 12:25
Hallo,

Ik heb nu sinds een maand of twee tot volle tevredenheid de HTC Desire C. Voor hetgeen wat ik ermee wil doen, functioneert hij prima. Duidelijke geluidskwaliteit en makkeljk te bedienen. Ook voor mij meer dan genoeg opties. Sommige functies zijn wat anders als bij mijn vorige Nokia toestellen, maar dat went eigenlijk best snel.

Er is wel een eigenaardigheidje, wat ik niet kan oplossen. Ook kan ik het niet echt verklaren hoe dat komt.

Op het beginscherm heb je, onder de klok, een weergave van het weer. Tot een paar dagen geleden, stond daar keurig de plaats vermeld, waar ik op dat moment was. Dus thuis de naam van mijn woonplaats en bijvoorbeeld op de zaak de naam van de stad waar ons bedrijf staat.
Sinds zaterdag staat er altijd "huidige locatie". :-( Voor zover ik weet heb ik geen instellingen veranderd. :?

Kan iemand mij stap voor stap inlichten hoe ik die plaatsnotering weer terug krijg? Bedankt.

Dell Inspiron 15r SE (i7-3612QM) 8Gb RAM met 32Gb mSata SSD - Ubee EVW3200 - Ziggo Alles in 1 Plus

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:32

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

start je toestel eens opnieuw op, meestal is de locatie service blijven hangen of iets dergelijks

• Thaitai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-07 12:25
quote:
Prulleman schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:24:
start je toestel eens opnieuw op, meestal is de locatie service blijven hangen of iets dergelijks
Bedankt Prulleman,

Ik had hem wel uitgeschakeld en een tijdje later weer aan, maar dat had niet geholpen. Nu via de "opnieuw opstarten" optie, die je aangaf, ging het wel. terwijl ik eigenlijk vermoedde, dat dit niet de juiste weg zou zijn.

Nu is het weer perfect in orde. Dus bedankt. _/-\o_

@ Moderator: topic mag van mij op slot.

Thaitai wijzigde deze reactie 18-12-2012 18:33 (4%)

Dell Inspiron 15r SE (i7-3612QM) 8Gb RAM met 32Gb mSata SSD - Ubee EVW3200 - Ziggo Alles in 1 Plus

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True