Toon posts:

iPod synct niet meer na iTunes update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een windows 7 home premium pc met iTunes, maar na de update naar iTunes 11 loopt iTunes elke keer vast als ik een zoekterm intoets die begint met de letter "o". Daarnaast kan ik mijn iPod Classic 80Gb niet meer synchroniseren, iTunes blijft hangen aan het einde van het tweede nummer :( . Verander ik het tweede nummer, dan blijft iTunes bij het nieuwe tweede nummer op dezelfde plek op de statusbalk hangen... iTunes loopt dus niet vast, maar gaat gewoon niet verder met synchroniseren...

De update van iTunes 11 heeft wel het zoekprobleem opgelost, maar niet het probleem met synchroniseren. Ik heb iTunes al een keer opnieuw gedownload, maar het heeft niet geholpen...

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem met synchroniseren kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zou alle instellingen van iTunes eens resetten, en/of je bibliotheek een keer opnieuw opbouwen. Helaas weet ik zelf alleen hoe dat onder Mac OS X werkt, maar met Google moet je dit voor Windows ook wel kunnen vinden. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Synchroniseren doet het gewoon niet goed onder iTunes 11, ook niet op OSX. Je kan net geluk hebben dat het wel goed werkt maar je kan ook de pineut zijn. Enige oplossing die er nu is alles in kleine beetjes doen omdat dat wel lukt bij velen.

De enige echte oplossing die ik weet is nog even op Apple wachten.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman