Genome@Home

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
nieuw topic, nieuwe kansen :P

nu GF niet meer is ga ik zelf verder met Genome@Home, weer een wat kleiner project waar je met weinig mensen veel kan bereiken :P

kijk op de G@H-site en download de software! de client is een dosbox welke je met dit proggie gewoon naar je systray kan minimaliseren :)

is er misschien iemand die proggen kan en een aanzet wil maken met een begin voor een DPCH? zou wel erg koel zijn :+

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Calslaan 7-1 doet mee! :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Wederom wil ik wijzen op de uitgebreide stats op deze pagina.

De team- en memberstats van de Dutch Power Cows staan hier.

Lijkt me dat m.b.v. die laatste link best leuke daily stats gemaakt kan worden :+

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
de G@H DPCH wordt hard aan gewerkt :) (inclusief eigen database etc)

We spend our years as a tale that is told

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Op vrijdag 01 juni 2001 20:28 schreef Sequence het volgende:

kijk op de G@H-site en download de software! de client is een dosbox welke je met dit proggie gewoon naar je systray kan minimaliseren :)
Bij mij draait ie ook eindelijk :)

Ennuh ... Sequence als ik tijd heb, zal ik nog wat proggies testen dit weekend. Heb jij er al een # getest? Je hoort de resultaten wel ... en anders zie je ze wel op dit forum :D

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

* Blistimo houdt zich nog altijd aanbevolen voor aanvullende stats... *D

Damn dat heb ik nu al vaak gezegd ;) :D

D3 char(s)

• Dutchman!
Op vrijdag 01 juni 2001 23:52 schreef Blistimo het volgende:
* Blistimo houdt zich nog altijd aanbevolen voor aanvullende stats... *D
ga proggen dan! :)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op vrijdag 01 juni 2001 23:53 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

ga proggen dan! :)
Mag Microsoft Excel ook??? >:)

D3 char(s)

Verwijderd

Als jij daar in kan proggen >:)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Op zaterdag 02 juni 2001 00:37 schreef DS-Meef het volgende:
Als jij daar in kan proggen >:)
Ik prog in mijn hoofd :P
En dat voer ik dan in in Excel... >:)

D3 char(s)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Stats worden om de 3 uur ge-update, dus 8x per dag een DPCH :9~ :P ;)

• Dutchman!
1 keer lijkt me zat ;)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
:+

Verwijderd

[quote

G@H-site en download de software! de client is een dosbox welke je met dit proggie gewoon naar je systray kan minimaliseren :)

[/quote]

Heb ik gedaan, maar loopt het systeem loopt zo vast als een huis. :( En dat systrayprogje draait maar 30 dagen, en dan moet je het er weer afhalen, ben al blij dat er af en toe wat op gezet kan worden. >:)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
uhm, ik heb geen problemen met vastlopers..
enneh die trayer is een tijdelijke oplossing, er wordt gewerkt aan een GUI, en we testen op dit moment ook al enkele GUI's, maar daartussen heb ik tot nu toe nog niks nuttigs gevonden..

• Dutchman!
mja die GUI's zijn meer een soort van addon's / losse programma's dan echte clienten die daadwerkelijk werk verzetten. De client is hier wel degelijk een paar keer gecrashed de afgelopen maanden, maar niet noemenswaardig veel. Ik heb meer probs met de netwerkverbinding gehad....

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
ik ben op zoek naar een GUI die de huidige client onzichtbaar maakt, die je kan minimalisseren naar de systray en die de client start en stopt als je de GUI start en stopt..

Verwijderd

De client is hier wel degelijk een paar keer gecrashed de afgelopen maanden, maar niet noemenswaardig veel. Ik heb meer probs met de netwerkverbinding gehad....
Ik denk dat het ook komt dat het een Beta versie is, maar Me werkt hier nu vanaf januarie zonder 1 BSOD, en nadat ik Genome'pje erop had gezet zag ik weer, wat ik eigenlijk al vergeten was. En dat een paar keer achter elkaar. Ik heb het de bittenbak ingeschoven en ME fluit weer vrolijk verder, en dat is dus wel een Genome'pje probleem vrees ik. Maar we blijven hopen. B.V. Seti heeft hier in het begin van het project ook steeds gecrashed, na een paar update's van Seti was dat ook voorbij, en liep het programma goed.

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 23:03 schreef Sequence het volgende:
ik ben op zoek naar een GUI die de huidige client onzichtbaar maakt, die je kan minimalisseren naar de systray en die de client start en stopt als je de GUI start en stopt..
Ik ben er mee bezig en hoop zo snel mogelijk een beta versie af te hebben. Ik zal het in het begin lekker simpel houden zodat er snel eentje af is.

Verwijderd

Trouwens er is een nieuwe client 0.98 , daar zijn mijn gui ook op gebaseerd worden.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28
Op zondag 03 juni 2001 12:55 schreef kia het volgende:
Trouwens er is een nieuwe client 0.98 , daar zijn mijn gui ook op gebaseerd worden.
En hoe kan ik die dl'en :?
Mijn username ( [DPC]Redwing ) kent ie niet vanwege de haken. Mijn e-mail adres kent ie ook niet vanwege de @. Bij het inloggen kent ie daardoor mijn naam niet, en kan ik dus ook de nieuwe software iet ophalen :(

[removed]

Verwijderd

http://genomeathome.stanford.edu/version098.html

Ik kan hier komen zonder password of zo.

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik heb de client v0.98 gedowned en even op mijn webserver geparkeerd.

Voor de liefhebbers :

http://130.89.221.195/trash/ghclient098_win.exe

Ik draai overigens zelf nog de 0.94 :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Humm het lijkt erop dat als je halverwege een wu stop dat die als je hem de volgende keer weer opstart opnieuw een wu gaat halen en helemaal opnieuw begint, hebben meer mensen hier last van.

Ik draai hem onder me

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
als ie bijv. bezig is met protein sequence 23 of 30 en hij is daarbij op 30% en je stopt de client dan zal ie de volgende keer wel weer bij sequence 23 of 30 beginnen, maar dan wel op 0%

Verwijderd

nee dat bedoel ik niet, hij was nij sequence 2 bezig , ik restart de client, en hij gaat weer een wu ophalen bij de server en begint de filter weer, en start gewoon weer bij sequence 1 dan.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
das vaag jah.. had je hem wel gewoon afgesloten? of was ie vastgelopen?

Verwijderd

Oh nu gaat het wel ineens goed, maar ja ik zag duidelijk dat die dat deed.

Nou ja ik zal zelf wel iets fout gedaan hebben.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op zondag 03 juni 2001 14:06 schreef kia het volgende:
[..]

Nou ja ik zal zelf wel iets fout gedaan hebben.
:o ;)

• Dutchman!
als je hem netjes wil afsluiten moet je CTRL-C inrammen dacht ik :)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
kAN IEMAND dan ook niet gelijk een soort van dosqueue maken. Dat je bijvoorbeeld een 5 tal wu's ophaalt en die gaat crushen???

Als dat er is heb ik wel zin om mee te doen.

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Ik heb de cliënt net gedownload en volgens de readme wordt al 1 WU gecached.

Heb ik ook nog een vraagje n.a.v. het volgende:
If you wish to be part of a Genome@home team, in the "account" dialog box, enter the account number that was given to you when you downloaded the client. Otherwise, just use the default [0] account.
Ik heb nl. geen nummer gekregen, en heb i.p.v. [0] het nummer van DPC [1651007169] ingevuld. Is dat de juiste manier om je resultaat mee te laten tellen voor ons team?

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Ja het nummer 1651007169 is het nummer van dpc, dus dan doe je voor ons mee.

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Heel fijn...
Ik draai nu met slechts 1 PC om de stabiliteit te testen. Mijn eerste indruk is, dat dat wel in orde is.
Pas als ik helemaal overtuigd ben en jou progje klaar is, komen d'r nog zo'n 20 stations bij.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
welkom :) stabiel is de client hiero in ieder geval wel :P

• redwing
Op zondag 03 juni 2001 14:46 schreef PowerCow het volgende:
kAN IEMAND dan ook niet gelijk een soort van dosqueue maken. Dat je bijvoorbeeld een 5 tal wu's ophaalt en die gaat crushen???

Als dat er is heb ik wel zin om mee te doen.
Als ik hier goed lees, doet ie dit zelf al automatisch. Hij probeert eerst de wu te versturen, als dat niet lukt slaat ie hem op en begint opnieuw. Bij genome kan het geen kwaad dat hetzelfde blokje opnieuw gedaan wordt omdat de uitkomst iedere keer anders is, en daarom ook waardevol is. Hij wordt dan ook gewoon meegeteld. Als ie nu later wel kan connecten stuurt ie alle blokjes op. Je kunt dus een blokje ophalen, hem een tijdje laten kraken en daarna de resultaten opsturen.

[removed]

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
zou iemand zonder permanente internetverbinding eens willen proberen hoe het gaat als je na een week weer online komt, of dat ene molekuultje dan ook 7 keer in de stats komt of niet?

• Dutchman!
Datase connectie gemaakt
Database "genome" geselecteerd

Opgevraagde datum: 2001-06-04
Gisteren was het dus: 2001-06-03

Huidige rank Team Duch Power Cows: 56
Huidige rank Team Anandtech: 32

Arraytje van de teams boven en onder ons:

<table><tr><td>rank</td><td></td><td>team</td><td>units</td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">51.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/up.gif 1</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Buffy_In_Leather</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">12930</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">52.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/down.gif 1</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">FUNT</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">12869</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">53.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/up.gif 1</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">FreeTheBeans</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">11980</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">54.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/down.gif 1</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">RGAI</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">11954</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">55.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Namco</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">11850</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">56.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/up.gif 2</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Dutch_Power_Cows</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">11222</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">57.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/down.gif 1</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">AS</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">11087</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">58.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/down.gif 1</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Faludi_Computing</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">10944</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">59.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Atheism</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">10882</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">60.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">all_your_base_are_belong_to_us</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">10415</font></td></tr><tr><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">61.</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/stil.gif</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">MedCath</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">10355</font></td></tr></table>

Het teams gedeelte is al weer bijna af :) Dat volgt het users gedeelte en kunnen de eerste DPCH's worden gepost :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
:9~
wanneer halen we ze in :P ;)

• Heinrich_Harrer
Op maandag 04 juni 2001 16:54 schreef Sequence het volgende:
:9~
wanneer halen we ze in :P ;)
Over 7 dagen staan we op nummer 48 8-)

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 15:25 schreef Sequence het volgende:
zou iemand zonder permanente internetverbinding eens willen proberen hoe het gaat als je na een week weer online komt, of dat ene molekuultje dan ook 7 keer in de stats komt of niet?
Ik offer mijn kleine p266 die geen vebinding met de buitenwereld heeft wel ff op.
En zal hem vrijdag avond flushen. :)

• redwing
Op maandag 04 juni 2001 22:26 schreef HeNrY het volgende:

[..]

Ik offer mijn kleine p266 die geen vebinding met de buitenwereld heeft wel ff op.
Hopen dat dat werkt. Dan zal ik daarna eens proberen of ik de client op een PC die helemaal geen internetverbinding heeft kan zetten. En of je die daarna kunt flushen op een PC die wel internet heeft. Want dan kan ik hem op een paar PC's op mijn werk zetten :)

[removed]

• Heinrich_Harrer
Op maandag 04 juni 2001 22:34 schreef redwing het volgende:

[..]

Hopen dat dat werkt. Dan zal ik daarna eens proberen of ik de client op een PC die helemaal geen internetverbinding heeft kan zetten. En of je die daarna kunt flushen op een PC die wel internet heeft. Want dan kan ik hem op een paar PC's op mijn werk zetten :)
Ik draai helaas geen G@H meer, dus ik heb zelf geen ervaring. Maar ik kijk af en toe wel op de forums/fora van de topteams en daar zijn wel tips te vinden. Kijk bijv. eens op Forum Hard OCP. Er staat minimaal 1 thread over jouw vraag :D (Kheb namelijk net alleen de nieuwste topics bekeken).

Suc6 en post je resultaten op GoT ;)

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Met name de FAQ is heel verhelderend. :)

Heeft iemand trouwens al de twee proggies geprobeerd, die daar genoemd worden?
(Firedeamon om de cliënt als service te starten en HideIt om de cliënt vanaf de desktop te verbergen :Y) )
Zo ja, post dan FF je ervaringen...

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 02:07 schreef Crack het volgende:

(Firedeamon om de cliënt als service te starten en HideIt om de cliënt vanaf de desktop te verbergen :Y) )
ik gebruik trayer om de cliënt vanaf de desktop te verbergen

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 22:26 schreef HeNrY het volgende:

[..]

Het wordt waarschijnlijk pas zaterdag dat ik hem flush en dan post ik wel ff de uitkomst...

• Heinrich_Harrer
Op het hardforum vond ik het volgende draadje. Hier is een proggie te vinden dat speedgenome heet. Het schijnt dat je hiermee sneller kunt >:)

Aangezien ik geen G@H doe hoor ik graag de resultaten van andere testers :)

• redwing
Op woensdag 06 juni 2001 02:07 schreef Crack het volgende:

Ik had vandaag ff die HideIt geprobeerd, en zo op het eerste gezicht werkt het in ieder geval heel leuk :)

[removed]

Verwijderd

Die speedgenome werkt ook uit de kunst moet ik zeggen.

• Heinrich_Harrer
Op woensdag 06 juni 2001 21:02 schreef HeNrY het volgende:
Die speedgenome werkt ook uit de kunst moet ik zeggen.
Das mooi :) maar ... hoeveel scheelt het nou?

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

De winst ontstaat niet door 't proggie, maar er wordt steeds uitgegaan van een klein molecuul: kennelijk krijg je bij kleine moleculen in verhouding een hoge waardering. Door de netwerkverbinding niet te activeren wordt alleen nog maar uitgegaan van een 23 atomen groot molecuul, terwijl er ook molculen zijn van wel 75 atomen.
Ik heb 't niet geprobeerd, maar dit ruikt naar cheaten :(

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 21:54 schreef Crack het volgende:
De winst ontstaat niet door 't proggie, maar er wordt steeds uitgegaan van een klein molecuul: kennelijk krijg je bij kleine moleculen in verhouding een hoge waardering. Door de netwerkverbinding niet te activeren wordt alleen nog maar uitgegaan van een 23 atomen groot molecuul, terwijl er ook molculen zijn van wel 75 atomen.
Ik heb 't niet geprobeerd, maar dit ruikt naar cheaten :(
dat las ik ook jah.. ik gebruik hem dus ook absoluut niet!

• Heinrich_Harrer
Ik heb de thread nog eens goed doorgelezen en ik concludeer het volgende:
- met speedgenome haal je kleinere moleculen op, zodat ze sneller verwerkt zijn. Zie de volgende quote:
And, the main purpose I see for this is to be used on the slower machines so they will actually finish some genes to be uploaded. The faster machines can do pretty good with the big ones, but the old slow ones can use a little boost, or uh, speedgnome if you will.
Ik zie echter nergens in de draad staan dat je daarvoor een groter aantal wu's krijgt :? Ik zou graag willen weten waar jullie dat vandaan halen. Bovendien zou ik niet weten waarom ze meer wu's zouden geven voor een klein molecuul :?

Mocht ik het echter mis hebben, dan biedt ik hierbij alvast mijn excuses aan. ;( Ik wilde alleen de G@H'ers helpen :)

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

OK, ik ben een tijdje aan het prutsen geweest maar het is gelukt.

De Dosbox van de G@H client is makkelijk te verbergen en terug te halen met HideIt, is een 60 dagen trial. Tegen de tijd dat ie afloopt hebben we wel een andere.

Daarnaast heb ik Electron Microscope nu in m'n systray draaien om alles bij te houden.

Die ziet er toppie uit en er worden regelmatig updates uitgegeven :9~

Dus ik draai nu ook mijn eigen thuis gnoom 8-)

• redwing
En waar staat ergens een uitleg van die electron miscroscope ? Ik heb hem nu op hidden gezet, maar krijg hem nu niet meer op het scherm :z

[removed]

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Probeer eens CTRL-T

Verwijderd

Ben maar weer van die speedgenome afgestapt loopt hier een beetje brak...

/me is toch maar weer trayer gaan gebruiken!

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik draai nu G@H op 3 PC's en heb sinds het installeren van Trayer en de G@H client een vaag probleem.

Systeem: Athlon 1GHz met Win98SE.
Geluid: Creative PCI 128.

Wanneer ik een tijdje MP3 muziek draai begint ineens mijn geluid te 'tikken'.
Wanneer ik het nummer opnieuw start gaat het weer even goed..

Aangezien ik dit probleem nog niet had voordat ik de client en Trayer geinstalleerd had vermoed ik dat het hier aan ligt.

Heeft iemand dezelfde ervaringen of een idee wat er mis kan zijn?

Groeten, ~Destructor()

Nothing is impossible

• Heinrich_Harrer
Op donderdag 07 juni 2001 17:15 schreef ~Destructor() het volgende:
Ik draai nu G@H op 3 PC's en heb sinds het installeren van Trayer en de G@H client een vaag probleem.

Systeem: Athlon 1GHz met Win98SE.
Geluid: Creative PCI 128.

Wanneer ik een tijdje MP3 muziek draai begint ineens mijn geluid te 'tikken'.
Wanneer ik het nummer opnieuw start gaat het weer even goed..

Aangezien ik dit probleem nog niet had voordat ik de client en Trayer geinstalleerd had vermoed ik dat het hier aan ligt.

Heeft iemand dezelfde ervaringen of een idee wat er mis kan zijn?

Groeten, ~Destructor()
Yups ... same problem over here :( Alhoewel ... ik zou het meer omschrijven als kraken ... maar errug irritant :(

Ik heb overigens een duron750@900 met win2k en een creative 512!

Verwijderd

Count me in with that problem!!!

Hier Win2k en SBLive 1024 en veeeeel! gekraak tijdens het 'grazen' en mp3...

• redwing
Op donderdag 07 juni 2001 12:51 schreef Crack het volgende:
Probeer eens CTRL-T
Nope, werkt niet, ik zie hem bij opstarten heel ff, waarna ie gelijk weer verdwijnt. Opnieuw erop zetten werkt ook niet. Hij onthoudt ergens zijn instellingen, maar niet in de zelfde dir als de genome client :(

[removed]

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 19:11

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op donderdag 07 juni 2001 21:30 schreef redwing het volgende:

[..]

Nope, werkt niet, ik zie hem bij opstarten heel ff, waarna ie gelijk weer verdwijnt. Opnieuw erop zetten werkt ook niet. Hij onthoudt ergens zijn instellingen, maar niet in de zelfde dir als de genome client :(
create a file in the G@H dir called show.me it will show itself once when it see's this file. You can change settings and it will go back to hidden, or you can keep it from hiding itself by unchecking the box. Basically the same as folding.

Had geen zin om te vertalen...

FAQ en andere zaken van EM & G@H

[editmode] EM ziet bepaalde files in de directory en neemt die dan automatisch mee, zoals teamlogo.jpg. Kan je een DPC logo'tje erin zetten :9 [/editmode]

Verwijderd

Effe voor iedereen _ArJaN_ en ik zijn beide bezig om een gui te maken die ook de client verbergd, en de status en zo weergeeft, tegen de tijd dat het goed werkt laat ik dat hier horen.

• redwing
Op donderdag 07 juni 2001 22:40 schreef NightHawk het volgende:

[..]

create a file in the G@H dir called show.me it will show itself once when it see's this file. You can change settings and it will go back to hidden, or you can keep it from hiding itself by unchecking the box. Basically the same as folding.

Had geen zin om te vertalen...

FAQ en andere zaken van EM & G@H

[editmode] EM ziet bepaalde files in de directory en neemt die dan automatisch mee, zoals teamlogo.jpg. Kan je een DPC logo'tje erin zetten :9 [/editmode]
Dat vertalen is ook niet nodig, iig bedankt, kan ik hem ten minste goed instellen. Alleen gooide ie de eerste paar keer wel het filetje show.me weg, maar starte ie niet zichtbaar op :? Na de 3e keer snapte ie het wel :)

[removed]

Pagina: 1