Leuke dingen die je kunt doen met een ADSL modem?

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb ergens een ADSL modem + router opgescharreld (Belkin F5D7634-4) met volgens mij een ISDN connector erop. Uiteraard gebruikt er geen mens meer ADSL en is het de moeite niet om hem te bewaren.

Zijn er leukere dingen te doen met zulke apparatuur dan alleen in de fik zetten? Zo nee, dan gaat het de kliko in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nog zat mensen die ADSL gebruiken. Dus bewaren in je hardwarearchief of als je dat niet wilt, idd kliko.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Als die mensen zich melden mogen ze hem hebben trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:56
Zet 'm op Marktplaats o.i.d. Er is altijd wel iemand bij wie deze net kapot is gegaan of 'm naar familie in Verweggistan wil sturen.

Uiteraard is ADSL nog volop in gebruik. Glasvezel ligt nog bijna nergens, kabel ligt alleen in de steden en telefoonlijnen liggen nog overal.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb medelijden met die mensen. Ik zal voor dat goede doel dan wat moeite doen om hem op internet te zetten. Als het te lang blijft liggen moet het stuk natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-07 20:13
Of zoals hier: kabelmaatschappij is bagger en geen glasvezel, dus koper. Gelukkig wel VDSL2 met 40/5 dus dat modem mag je houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zo nee, dan gaat het de kliko in.
Is dit niet zo'n apparaat dat je beter samen met "klein huishoudelijk" (koffiezetapparaten enzo) kan inleveren? Tenslotte zitten er allerlei metalen op de printplaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Keypunchie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:22:
[...]

Is dit niet zo'n apparaat dat je beter samen met "klein huishoudelijk" (koffiezetapparaten enzo) kan inleveren? Tenslotte zitten er allerlei metalen op de printplaat...
Oh jee, bel de politie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
sommige mensen kunnen geen ziggo krijgen omdat er een #$^#@$@# regionale CAI in de buurt zit met hun !#@$@#$-service waardoor je liever ADSL neemt. Al is het helaas maar traag.. (20/1,5 waar je eigenlijk maar 12/1 haalt en met tv's aan haal je maar 7/1...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoud75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:45
Euhh: Oefen voor NK Modem werpen. Er bestaat al een NK Router lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Router lopen? Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoughtless
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-12-2024
Die bind je onder je voeten en doe je een race mee :P ...
Zelf heb ik een speedtouch een nieuw leven gegeven als voip naar analoog converter (ATA), en gebruik het WiFi gedeelte voor 2e draadloos netwerk. Zie dat de router geen voip heeft dus dat valt sowieso af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Men, is dat routerlopen iets uit de achterhoek ofzo?! Mensen zijn daar helemaal gek geworden!

Geen VOIP nee. Had gehoopt dat hij te flashen zou zijn met iets geinigs om er een routerbot van te maken, maar ook dat wordt niks (1MB flash). Het is gewoon echt een knap waardeloos ding, volgens mij echt alleen te gebruiken voor een specifieke ADSL provider...

Open maken en zooi erop solderen is ook al haast onmogelijk zonder in je klauwen te worden gesneden door plastic. Waarschijnlijk is routerlopen zo gek nog niet met deze rommel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, leuk maar ik zie weinig tot geen discussiewaarde in dit topic. Oude hardware zet je te koop via V&A of flikker je weg.

:w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.