Hallo,
Ik ben een nieuw systeem in elkaar aan't zetten, en heb nu eigenlijk alles behalve de GPU. Nou weet ik alleen niet goed welke GPU het beste bij dit systeem past, zonder dat deze een overkill wordt of juist de bottleneck vormt.
Het systeem is tot nu toe:
- Intel Desktop Board DX79TO
- Intel Core i7 3820 (Met een Scythe Mugen 3 PC Games HW Edit koeler)
- Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10
- Cooler Master Silent Pro M700
- Intel 520 240GB SSD
Dat was het belangrijkste.
Het budget voor de GPU is max 250 euro. Omdat mijn vorige 4 kaarten allemaal Sapphires waren, en ik hier uiterst tevreden over ben (en ze ook mooi vind!
), verdient dat de voorkeur.
Zelf zat ik te denken aan de Sapphire HD7870 Ghz Edition, maar ik weet niet hoe dit zich verhoudt tot de rest van het systeem.
Ik ben een nieuw systeem in elkaar aan't zetten, en heb nu eigenlijk alles behalve de GPU. Nou weet ik alleen niet goed welke GPU het beste bij dit systeem past, zonder dat deze een overkill wordt of juist de bottleneck vormt.
Het systeem is tot nu toe:
- Intel Desktop Board DX79TO
- Intel Core i7 3820 (Met een Scythe Mugen 3 PC Games HW Edit koeler)
- Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10
- Cooler Master Silent Pro M700
- Intel 520 240GB SSD
Dat was het belangrijkste.
Het budget voor de GPU is max 250 euro. Omdat mijn vorige 4 kaarten allemaal Sapphires waren, en ik hier uiterst tevreden over ben (en ze ook mooi vind!
Zelf zat ik te denken aan de Sapphire HD7870 Ghz Edition, maar ik weet niet hoe dit zich verhoudt tot de rest van het systeem.