Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Hey medetweakers,

Voor mijn opleiding ben ik op zoek naar een 2e Android telefoon. Waar ik makkelijk gemaakte Android apps op kan testen(moet verplicht de apps maken voor 2.3.3. En draai zelf 4.2.1 op mijn Nexus, kan er dus wel mee testen maar dit geeft geen garanties).
Ik ben op zoek naar een iets wat 2.3.3 kan draaien(stock) en eventueel roms aan zou kunnen. Een lage prijs. Sim lock vrij(ofcourse). WiFi, GPS, locatie en bewegings meters: accelerometer etc.
Ga hem waarschijnlijk 2e hands kopen behalve als hij nieuw echt spot goedkoop is.
Dus zou graag input willen hebben van een aantal telefoons zodat ik makkelijk daar een V&A op kan afstemmen ;) links naar V&A zijn ook hartstikke welkom!

Nog even een lijstje:
Verplicht:
  • WiFi
  • Mobiel internet(GPRS of beter)
  • USB-aansluiting voor data
  • Sim lock vrij(of gemakkelijk sim lock vrij te maken)
  • GPS
Plus:
  • Stock 2.3.3
  • Prijs
  • Accelerometer
  • Gyroscope
  • Barometer
  • Digital compass
  • Proximity sensor
  • Grote community (ivm. eventuele roms etc.)
  • Offbrand (is gewoon leuk :9 en meestal AOKP :9~ )
  • Camera
  • SD slot
  • Bluetooth
  • NFC
  • MHL
  • USB OTG
Bij voorbaat dank!

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:27

Klippy

Still Game

ZTE Blade?
[Ervaringen] ZTE Blade / ZTE Crescent (SF/SFII) DEEL 2

Draait stock geen 2.3, maar je kan er alles wel op flashen en er zijn veel stabiele 2.3 ROMS omdat het een wat ouder toestel is.
Door het grote aanbod is de 2e hands prijs ook laag. Ik heb er zelf ook nog één liggen die ik niet meer gebruik.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 15:31

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ik zie dat je op zoek bent naar een android 2.x telefoon. Zelf heb ik momenteel een xperia play, alleen wil ik upgraden naar een nexus 4 (wanneer deze beschikbaar is, desnoods in het buitenland ) vanwege de afwezigheid van een update naar 4.x. Lijkt me wel een geschikte optie voor jouw doeleinden, toch?

(Heb ook een DM gestuurd ;) ).

Grillmeister

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je kan via de linker sidebar in de Pricewatch prima filteren op alle wensen en eisen die je zelf opgeeft. Het lijstje met telefoons wat daar dan uit komt zou je prima kunnen gebruiken om in Vraag & Aanbod te checken of iemand die telefoon voor een leuke prijs tweedehands verkoopt.

In elk geval lijkt mij dit iets wat je prima zonder al te veel moeite via de Pricewatch kunt vinden en daarom zet ik dit topic nu op slot. :) Als je na het maken van je lijst nog steeds vragen hebt over bepaalde features dan mag je daar natuurlijk altijd weer een nieuw topic voor openen.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.