Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mitchell1994
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04-2023
Goeden avond
ik heb een samsung galaxy s3 .
die niet verbind met de pc deze telefoon is nu net 3 dagen oud .
als ik sluit hem aan en dan geeft de pc aan Het usb-apparaat word niet herkend/Unknown device
het ligt niet aan mijn computer ook niet aan usb poort
heb meerdere geprobeerd en mijn kamaraad heeft zijn s3 aan gesloten en die pakt die gewoon meteen.
mijne niet ik heb info opgedaan
en er werd me verteld opsturen voor reparatie en kosten moet ik zelf betalen
ik heb het toestel namelijk over genomen van iemand die er een abbonement had afgesloten en dat toestel heb ik geseald
duzz nog nooit open geweest over genomen.
vandaar dat ik het via hier probeer ben bij meerder telefoon aanbieder geweest
zelfs mediamarkt over all kende zij het probleem niet en konden niks voor me betekenen
vandaar dat ik hier maar is een topic plaats en in der hoop dat mensen me kunnen helpen even wat specificaties van mijn computer.

moederbord asus 990fx

videokaarten asus ati 5870 1gb gddr5

16 gb ram corsair 1600mhx

amd fx 6200 processor

specificaties toestel:

16GB micro sd van samsung

jellyebean 4.1.1 software

Baseband/version:
I9300CEDLI1
kernel versie 3.0.31 /256827
se.infra@SEP-67 #1
SMP PREEMPT Fri Sep 28 20:44:37 KST
2012

Buildernummer:
JRO03C.19300XXDLIH

ALVAST BEDANKT VOOR HET LEZEN EN HET HELPEN GROETJES MITCHELL :)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
1. Leestekens, punten en komma's lezen een stuk prettiger.
2. Wat heb je zelf al geprobeerd?
3. Heb je kies wel geïnstalleerd? En zo ja, al eens gedrukt op herstel verbindingsfouten?

[ Voor 10% gewijzigd door reyals op 17-12-2012 21:15 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• mitchell1994
reyals schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:13:
1. Leestekens, punten en komma's lezen een stuk prettiger.
2. Wat heb je zelf al geprobeerd?
3. Heb je kies wel geïnstalleerd? En zo ja, al eens gedrukt op herstel verbindingsfouten?
jha allemaal all geprobeerd

ook drivers en zo andere drivers maar zoals all aangegeven staat andere s3 toestellen pakt die meteen met verbinden

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gelieve ook eens leestekens te gebruiken want zo'n hele lange tekst lezen wordt erg langdradig en vervelend en heb je misschien ook al geprobeerd om een andere PC te gebruiken dat kan ook wel eens lukken en groeten hoeft niet op tweakers

Android developer & dürüm-liefhebber

• mitchell1994
Mavamaarten schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:30:
Gelieve ook eens leestekens te gebruiken want zo'n hele lange tekst lezen wordt erg langdradig en vervelend en heb je misschien ook al geprobeerd om een andere PC te gebruiken dat kan ook wel eens lukken en groeten hoeft niet op tweakers
zoals u vroeg geen een pc maakt niet uit welke pc of welke windows

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
Hij staat niet toevallig op schermbeveiliging? Je s3 dan.

En je zou even langs een servicecenter kunnen gaan. Heb je al een factory reset gedaan?

[ Voor 52% gewijzigd door 418O2 op 17-12-2012 22:40 ]

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je post is erg moeilijk te lezen. Hierbij dan ook het vriendelijke verzoek om gebruik te maken van leestekens. Bewerk je startpost even en en voeg daar waar nodig even wat punten en komma's toe. :)

Voor je probleem, je zou een harde reset kunnen proberen en anders is hij waarschijnlijk defect en zul je hem op moeten sturen.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• mitchell1994
BastiaanN schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:37:
[mbr]Je post is erg moeilijk te lezen. Hierbij dan ook het vriendelijke verzoek om gebruik te maken van leestekens. Bewerk je startpost even en en voeg daar waar nodig even wat punten en komma's toe. :)[/]

Voor je probleem, je zou een harde reset kunnen proberen en anders is hij waarschijnlijk defect en zul je hem op moeten sturen.
factory reset heb ik all gedaan heeft niks geholpen hoe doe ik een hard reset dan ?

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mitchell1994 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:06:
[...]

factory reset heb ik all gedaan heeft niks geholpen hoe doe ik een hard reset dan ?
Deze website is heel erg handig: http://bit.ly/WouXPb

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Staat de debug mode op je galaxy nog aan? zoja, uitschakelen en opnieuw verbinden.

[ Voor 8% gewijzigd door job op 18-12-2012 23:30 ]

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Op Tweakers verwachten we wel dat je even de moeite neemt om je posts te controleren op ontbrekende leestekens en spelling. Aangezien je nu nog steeds je startpost niet hebt aangepast gaat dit topic op slot. :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.