Toon posts:

Apple tv 3 stopt muziek afspelen als tv uit gaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week een Apple TV3 gehaald. Voornaamste reden van de aankoop is dat ik mijn muziek vanaf iPhone en iPad draadloos naar mijn geluidsinstallatie wil sturen. Eigenlijk werkt het goed, totdat ik de TV uitzet. De muziek loopt nog 30 seconde door, dan stopt de muziek. Ik krijg met geen mogelijkheid meer muziek afgespeeld.. Als ik alles uitzet en de HDMI kabel los trek uit de Apple TV, werkt alles wel. Hieruit maak ik op dat het aan mijn Philips TV ligt?

Philips TV draait nieuwste software, zelfde voor de Apple TV. Easylink van Philips heb ik uitgeschakeld. Weet iemand of dit een bekend issue is? Of enig idee hoe dit op te lossen?

Apple TV 3
TV: Philips 32pfl6007h/12
Geluidsinstallatie: Logitech Z906

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:42
Zelf heb ik hier geen last van maar het lijkt per tv model te verschillen:
https://discussions.apple.../4107210?start=0&tstart=0

Ik ben bang dat je gewoon pech hebt met de combinatie ATV en TV. Het is dus idd een bekend probleem maar niet voor iedereen.

[ Voor 3% gewijzigd door laurens0619 op 18-12-2012 08:35 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Is geen probleem, is een functionaliteit. Deze functionaliteit bestaat omdat veel mensen hun apparaten, die aan de tv zijn gekoppeld, onnodig aanlaten staan.

Ik weet verder niet of je de mogelijkheid hebt om deze functie uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heet deze funtionaliteit van Philips EasyLink? Deze heb ik al uitegezet. Raar verhaal. Ik zal vanavond is al mijn settings in de Apple TV nalopen, misschien dat hier iets is in te stellen.

Verwijderd

Ben ook benieuwd of dit met Philips EasyLink is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn tv met EasyLink aan als uit heb ik dit probleem.. Op de Apple tv heb ik ook geen settings kunnen vinden die voor dit probleem kunnen zorgen. Ben bang dat ik pech heb met de combo van mijn tv en apple tv..

Nu heb ik de hmdi kabel er maar uit, dan heb ik nergens last van. Heb hem toch voornamelijk gekocht voor muziek. Maar vind het geen fraaie oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Just_I

What did you just say?

De ATV is optisch verbonden met de speaker set neem ik aan en via HDMI met de TV? De TV zou dan dus je ATV uitschakelen dus lijkt me dat inderdaad ook het probleem.
Om het probleem van de TV te vermijden, waarom zet je de TV dan nog aan? Als het alleen om de muziek gaat hoef je de ATV verder niet te bedienen of het menu te zien. Of springt deze automagisch aan als de ATV aangezet word?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog eens gekeken naar dat Easylink maar dat is toch alleen als je 2 philips apparaten hebt?
Bijv. een Home Cinema en een TV van Philips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Just_I: ik heb dit probleem juist als ik mijn tv uitzet. Ik wil mijn ATV met mijn TV verbonden hebben voor het geval ik fotos of youtube etc. naar mijn TV wil sturen. In 95% van de gevallen gebruik ik hem alleen voor muziek. Nu ik de HDMI niet heb aangesloten werkt het naar behoren, maar goed dan moet ik steeds die HDMI kabel erin doen wil ik iets met fotos of videos doen.. Echt een fraaie oplossing vind ik dat niet..

Klopt, Easylink is inderdaad voor Philips devices. Heb het voor de zekerheid maar helemaal uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Just_I

What did you just say?

Ik snap dat je je TV verbonden wil hebben met je ATV voor video's etc. maar voor muziek luisteren heb je de TV niet nodig. Dus je hoeft je TV niet aan te zetten wanneer je Airplay gebruikt vanaf je iDevice. Of heb je ook het probleem dat je TV aanspringt als jede ATV aanzet?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Pagina: 1