Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Evertech all ini 1 HDD Docking ET-5961

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarvoor dient de rode drukknop op het apparaat, wordt er dan een exacte clone gemaakt van de schijf die op dat moment in het apparaat zit of worden alleen de bestanden gecopiierd. De bij geleverde software is PC clone EX.

alvast bedankt voor jullie reacties

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Iets van eigen initiatief word hier vreemd genoeg wel verwacht... Als ik 0,03 seconde nadenk lijkt het me niet zo'n onverstandig plan om die software eens te bekijken... Misschien staat het wel op de doos!

Verwijderd

Topicstarter
Iets van eigen initiatief word hier vreemd genoeg wel verwacht... Als ik 0,03 seconde nadenk lijkt het me niet zo'n onverstandig plan om die software eens te bekijken... Misschien staat het wel op de doos!

Juist bedankt voor dit verklarende antwoord nu weet ik nog niks, want op de doos staat het niet, de software geeft alleen explorer funkties van windows uit te kunnen voeren vinden en de aangeschreven fabrikant wist het ook niet. Maar ik zal er eenoude harde schijf in stoppen en kijken wat er gebeurt,. Als er inderdaad een clone wordt gemaakt rijst de vraag kan je die ook terug zetten met dit kastje.

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Die knop zal waarschijnlijk communiceren met een stukje software, zodat er automatisch een actie uitgevoerd word.
Die dock zal gegarandeerd ook functioneren zonder software. Als je een harddisk erin steekt dan zie je die gewoon als harddisk in je verkenner/schijfbeheer, alsof hij in de pc aangesloten zit.