Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[fp/bug] Bewegende avatars

Pagina: 1
Acties:

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:22
Ik zie nu op de fp, tussen de reacties ook gebruikers met bewegende avatars. Dit is op zijn minst irritant.

Ik weet niet of dit sinds kort toegestaan is, of dat die avatars nieuw zijn (is mij nooit eerder opgevallen in ieder geval). Hoop dat dit op de goede plek staat iig.

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-11 19:54
Ik zie er nu ook eentje staan, maar hoe is dit een bug dan ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat is er mis met bewegende avatars? ;)

Sinds TK7 zijn avatars zichtbaar op de FP, dus ook bewegende (voor zover ik weet)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Dorus806 schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:21:
Ik zie nu op de fp, tussen de reacties ook gebruikers met bewegende avatars. Dit is op zijn minst irritant.

Ik weet niet of dit sinds kort toegestaan is, of dat die avatars nieuw zijn (is mij nooit eerder opgevallen in ieder geval). Hoop dat dit op de goede plek staat iig.
Op het forum is dit al langer zo. De avatars mogen Gifjes zijn. En guess what? Die kunnen "animated" zijn. Volgens mij is het dus geen bug maar een feature ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Animated gifs kunnen al sinds het begin der tijden* volgens mij.
Als je die irritant vindt kun je in je browser altijd aangeven dat je plaatjes niet wil animeren.

*ongeveer dan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

Gezien de 10KB limiet voor uploaded icons zal het op de frontpage wel minder voorkomen dan op het forum met webicons, maar ja - animated gifs kunnen voorkomen. Da's geen bug dus. Over de wenselijkheid mag ons productteam een uitspraak doen :P

Intentionally left blank

Pagina: 1