PS/2 poort MSI K7T Pro2 kapot :(

Pagina: 1
Acties:

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Toen ik de Coolermaster DP5-6H51 Cooler van m'n MSI K7T Turbo wilde halen ben ik een beetje uitgeschoten met m'n schroevedraaier, volgens mij is m'n PS/2 poort nu kapot, want m'n mobo herkent geen enkel toetsenbord meer, en ik kan dus ook niet opstarten :(
Weet iemand een manier om dit te fixen?
Een van die drie batterijvormige dingen vlakbij de socket, de meeste rechtse daarvan zit een beetje los...

Specs

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:03
Altijd met een dopdraaier doen, die glijden niet weg (staat dat niet in 1 van de FAQs hier?)

Je kunt 2 dingen doen:

1. USB tobo kopen
2. Mobo teruggeven aan leverancier en eerlijk je verhaal voorleggen, misschien doet ie dan RMA.

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
ehm... wat is een dopdraaier :?

Specs

Verwijderd

USB Keyboard is leuk, maar dan moet je moederbord/BIOS dit natuurlijk wel ondesteunen.
Kun je ook zien of je een printspoor vernield hebt? Zo ja dan moet je eens gaan kijken in een electronica speciaal zaak, die hebben meestal van die printspoor reparatie pennen. Nooit zelf gaan solderen!

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik kan niet ZIEN dat er een printspoor kapot is (wel gezocht) maar ik vermoedt wel dat hij kapot is.
Het kan trouwens ook dat er nog meer kapot is, m'n PC boot namelijk niet meer (press F1 to continue gaat niet zo makkelijk nu :+ )

Specs

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 20:11 schreef _JGC_ het volgende:
Altijd met een dopdraaier doen, die glijden niet weg
Volgens mij kan je die niet gebruiken voor het aandrukken van de clip voor de koeler... :?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:03
Je weet wel van die schroevendraaiers met aan het uiteinde een artikel uit je doppendoos. Die klem je achter dat aanhangertje op de clip. Uitschieten lukt je nooit meer, aangezien dat ding rond is. Met een scroevendraaier ram je er zo vanaf in het mobo.

Verwijderd

MSI K7T Pro 2 ondersteund USB tobo's, je kunt alleen niet met insert je softmenu (of hoe het ook heet bij msi) resetten. Ik werk hier met een USB toetsenbord, dat gaat perfect, het opstarten duurt alleen ietsje langer om 1 of andere vage reden.

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
thnx, weet ik zeker dat er een USB toetsenbord op kan.
Je kan btw de instellingen wel resetten door gewoon de CMOS batterij eruit te raggen, aan-uit, batterij er weer in

Specs

Pagina: 1