Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 484364

Topicstarter
Ik heb hier voor het Tweakers forum misschien geen alledaags probleem maar op het GoPro forum wisten ze niet direct een oplossing dus vandaar mijn oproep aan de trouwe tweakeraars.

Ik heb sinds pas een Andriod based Aldi smartphone (Wolfgang At-as45se) en ik heb een GoPro hero 2 camera. Nu ga ik binnenkort op wintersport vakantie, waar ik natuurlijk gebruik wil maken van mijn GoPro. Aangezien ik geen LCD scherm voor mij GoPro heb leek mij het gemakkelijk om mij smartphone als scherm te gebruiken om mijn filmpjes terug krijgen.

Dus mijn vraag aan alle tweakeraars heeft iemand een suggestie hoe ik mijn filmpjes geschoten op een GoPro hero 2 kan terug kijken op mijn smartphone? Of hoe ik een SD kaart kan uitlezen op een Andriod smartphone?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Het is 'Android'

Hoe je geheugenkaartjes kunt uitlezen, geheugenkaartje in je telefoon stoppen? >:)
Met Android 4.1 kun je ook USB-OTG gebruiken, maar weet niet welke versie die telefoon heeft.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 484364

Topicstarter
CLB schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:06:
Het is 'Android'

Hoe je geheugenkaartjes kunt uitlezen, geheugenkaartje in je telefoon stoppen? >:)
Met Android 4.1 kun je ook USB-OTG gebruiken, maar weet niet welke versie die telefoon heeft.
Beste Grammernazi,

Een Micro SD-kaart kan je uitlezen een SD-kaart in je smartphone stoppen gaat niet passen. Als je het verschil hier tussen niet weet. Maar wel zo'n reactie post ga ik je het verschil ook niet uitleggen. Dat zoek je maar zelf maar uit.

De telefoon draait op Android 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En als jij zo gaat reageren, dan zoek je het inderdaad zelf maar uit :w

We willen je best helpen, maar met scheldwoorden houdt het hier snel op.

Dit topic is gesloten.