Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stereo geluid ook over alle 5.1 boxen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb recent een 5.1 aangeschaft voor mn laptop, welke ik via een trust usb audio kaartje 5.1 laat afspelen.
Dit gaat op zichzelf helemaal prima, maar als ik ergens gewoon stereo geluid krijg (youtube e.d.) dan gebruikt hij alleen Front left en Front right.

Is er dus een software tweakje oid waardoor ik stereo door zowel mn voor als mn achter speakers kan laten spelen? :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Optie in je driver. We missen nogal wat informatie die hier verwacht wordt. Waar is je eigen onderzoek? Wat heb je met Google gevonden? Wat zijn de opties die je in Windows hebt?

Lees CSA Beleid eens door, zodat je weet waar een goede TS aan moet voldoen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, ik had het CSA beleid nog niet gezien.
Wat ik heb geprobeerd is te kijken in de software van Trust, welke mee werd geleverd. je kan hier n hoop instellen, maar geen mooie handling van stereo geluid. Ook in de eigenschappen die je in windows in kunt stellen, kan ik er niets over vinden.

Omdat een dergelijke vraag lastig te verwoorden is naar een Google zoekterm (en wat ik probeerde faalde n beetje) is het me niet gelukt er zelf achter te komen hoe ik dit klaar zou moeten spelen.

Ik heb Windows 7, en de opties die je van windows krijgt zijn niet geweldig. je kunt het een en ander bepalen, maar niet dat het geluid dat maar over 2 kanalen gaat, naar stereo speakers, dat dat word gecloned naar de 2 andere kanalen, van de dus nu ongebruikte speakers.

Ik hoopte eigenlijk dat iemand dit zou lezen, en er toevallig een tweakje voor wist. men hoeft van mij helemaal niet te gaan onderzoeken ofzo, maar ik ben een beetje vastgelopen in mijn eigen onderzoek. dus als iemand me n duw in de goede richting kan geven, zou ik dat erg fijn vinden. :D