Toon posts:

Wat heb ik nodig voor kabel tv op pc/avg beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit vrij krap bij kas dus geen geld voor een tv. Wel nog een dell beelscherm en desktop staan welke ik niet gebruik.

Is het mogelijk om een onderdeel in me pc te zetten met een kabeluitgang zodat ik kabel-tv via me avg beeldscherm aan kan zetten?

Na een uurtje zoeken via google ben ik weinig opgeschoten, vandaar dat ik de vraag hier stel. Dus is dit mogelijk en zo ja, hoe heet dit en waar koop ik dit?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is een avg beeldscherm?

In ieder geval, een TVkaartje kan precies wat je wil en dat hoeft niet veel te kosten.

Verwijderd

Topicstarter
bedoel daarmee een monitor met avg aansluiting. (die blauwe)

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:09:
bedoel daarmee een monitor met avg aansluiting. (die blauwe)
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/61/VGA_Stecker.jpg/220px-VGA_Stecker.jpg
Je bedoelt VGA, dat maakt het googlen misschien wat makkelijker.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-03 18:06

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:06:
Na een uurtje zoeken via google ben ik weinig opgeschoten, vandaar dat ik de vraag hier stel. Dus is dit mogelijk en zo ja, hoe heet dit en waar koop ik dit?
Ik krijg heel veel hits op "TV op computer". Het antwoord is: je hebt een TV-kaart nodig.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
nu wist ik waar ik naar moest zoeken. Meeste topics gingen over decoders, tv via internet en andere dingen.

Met deze kan ik dus alle reguliere netten via de kabel ontvangen op mijn pc?:
pricewatch: Terratec Cinergy T Stick RC

Iig bedankt, rij maandag even langs de Mycom

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tuner type DVB-T
Daar ga je dus niets aan hebben, tenzij je alleen het handjevol FTAkanalen wilt kijken natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:30:
[...]

Daar ga je dus niets aan hebben, tenzij je alleen het handjevol FTAkanalen wilt kijken natuurlijk.
even wikipedia gekeken, heb idd dus een analoge kaart nodig. bedankt
Pagina: 1