Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
Beste tweakers,

Na lang zoeken naar de ideale w8 hybride ultrabook (die binnen het budget van 700 euro past) heb ik besloten om de acer w700 te gaan.

Alleen tot mijn verbazing is deze nog niet uitgekomen voor de feestdagen (zoals vele andere w8 laptops)

Mijn vraag is weet iemand de release datum van de acer w700. Ik kan op geen enkele site vinden wat de juiste datum is zelfs niet op acer.nl

Alvast bedankt voor de medewerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Vraag ik mij ook af. Net als de W510. Die is al geleverd via Cool blu maar dat is de enige wwinkel volgens mij. Nu nergens meer op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeye73
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 14:21
hier ook... al diverse keren gevraagd aan Dixons.nl... zou 9 november zijn... tot op heden niets. Ze zeggen nu ook.. sorry wij weten het ook niet. Acer zegt elke keer volgende week. Wel jammer. Ik wil namelijk de W700 indien de WPI redelijk is tov mijn oude notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
Ik heb contact gehad met acer en ze vertelde me dat de acer w700 eind volgende week uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeye73
ijzerehertog schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:44:
Ik heb contact gehad met acer en ze vertelde me dat de acer w700 eind volgende week uitkomt.
Zou super zijn... ik zal ook nog eens vragen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawkeye73
antwoord gekregen.... 25 december... LOL... naja... volgende week hopelijk dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

In de tussentijd zie ik hem bij alle shops inmiddels, behalve Dixons, op voorraad staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Weet iemand ook iets over de versie met i5? Deze is al helemaal nergens te vinden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Oei ik durf het niet te zeggen, maar volgens mij wordt alleen de i3 geleverd voorlopig...

Even met Dixons gebeld, die zeggen dat er 96 stuks binnen komen op 27-12-2012 (waarvan er 87 reeds vergeven zijn). 28-12-2012 mag hij dus verwacht worden in de brievenbus...

[ Voor 3% gewijzigd door itsgreen op 21-12-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelleners
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 16:22
Er moeten toch al mensen zijn die de Acer W700 in huis hebben. Ben benieuwd naar hun eerste indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

http://www.anandtech.com/...-review-acers-w510-tested

Maar waarom eigenlijk de W700? Waarom geen ms surface of asus transformer prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
Anoniem: 303530 schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:05:
http://www.anandtech.com/...-review-acers-w510-tested

Maar waarom eigenlijk de W700? Waarom geen ms surface of asus transformer prime?
Omdat de acer w700 meer is dan een tablet. Het heeft de volledige versie van windows 8.

En de review die te lezen is bij jouw link gaat over de w510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht op het eerste gezicht dat de W700 en W510 vergelijkbaar waren, maar dat klopt dus niet. Mijn fout.

De W700 is, volgens de pricewatch, met 950gr wel erg zwaar voor een tablet. Verder lijkt het er op dat de W700 geen keyboard dock bevat, maar alleen een los keyboard zonder mogelijkheid om het tablet in vast te zetten.

Een vreemd product vind ik. Volwaardige docking mogelijkheden, maar eigenlijk te zwaar om als tablet te gebruiken en geen mobiele stand+toetsenbord die de transformer en surfact zo'n veelzijdig product maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 15:55
Ik post dit bericht op mijn Acer w700 ;) . Hij is inderdaad vanaf deze week leverbaar (dus na kerst). Omdat we nogal wat Acer schuiven (zakelijk) hebben we iets kunnen regelen en de w700 alvast voor eigen gebruik binnen gekregen op de 20e.

Wat kan ik er over zeggen, ik vind het een geweldig apparaat. Hij is zwaar maar niet te, het is immers ook niet echt alleen maar een tablet. De docking is redelijk maar gebruik ik eigenlijk nog niet echt, er zit een fatsoenlijke, stevige hoes bij en het apparaat is bloedsnel, stil en erg degelijk. Ik vind het geen probleem dat hij wat zwaarder en dikker is dan een tablet omdat je juist met de w700 ook meteen een soort laptop hebt. Ondanks het gewicht kun je er prima mee op schoot zitten. De hoes kun je als een soort standaard uitklappen en als je hem dan op schoot hebt is het echt een fijn ding om er mee te werken.

Ik vind het een aanrader in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Koop geen Acer!!!, Ze komen van dezelfde fabriek als Packard Bell(Wistron).

Ik heb al een Acer met kapot moederbord gehad en ook een Wistron Medion met slechte koeling en defect WLAN kaartje.

Wistron produceerde tot juni 2011 laptops voor Medion.

Koop liever Asus,Lenovo of Dell

[ Voor 4% gewijzigd door bambinodekat op 26-12-2012 18:27 ]

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 15:55
bambinodekat schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:26:
Koop geen Acer!!!, Ze komen van dezelfde fabriek als Packard Bell(Wistron).

Ik heb al een Acer met kapot moederbord gehad en ook een Wistron Medion met slechte koeling en defect WLAN kaartje.

Wistron produceerde tot juni 2011 laptops voor Medion.

Koop liever Asus,Lenovo of Dell
Wat een onzin. En totaal niet onderbouwd. Toen Acer gateway kocht kregen ze packard bell erbij omdat dit onderdeel van gateway was. Acer produceert tegenwoordig wel de packard bell modellen maar dat zijn alleen budget modellen. Alle duurdere modellen worden onder de naam Acer verkocht.

Mensen blijven maar hangen in het slechte Acer verleden. Tuurlijk, Acer deed het tot een paar jaar geleden niet best als het om bouwkwaliteit en garantieafhandeling ging maar dat is al heel lang anders. En zeker deze W700 is een voorbeeld dat ook Acer een prima en vooral robuust product kan maken.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
ik heb het over laptops van 2008-2009, ik weet niet hoe het nu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-06 23:01

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

ook in huize bajo is er sinds 2 weken een w700 in huis.

Acer heeft bij ons altijd een slechte naam gehad. Maar toen we er mee stonden te spelen bij de Saturn, we vonden hem eigenlijk zo goed dat we hem gelijk mee hebben genomen.

Eigenlijk is het een hele goede tablet en voor de prijs is het een goede koop wat ons betreft. het dok en toetsenbord zijn ook van goede kwaliteit. En dat je er dan ook nog een kwalitatief goed uitziende hoes bij krijgt maakt het helemaal af.

De laptops en telefoons van Acer zijn meestal om te janken. Maar met deze w700 hebben ze de spijker zo goed als op de kop geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Ik heb de mijne inmiddels ook binnen en ik moet zeggen dat ik het een mooi apparaat vind. Paar random puntjes:

Build quality is gewoon optimaal. Solide als een steen.
Windows 8 werkt erg fijn.
Resolutie wat te hoog in het begin, moest erg goed kijken om het in desktop mode goed te kunnen volgen ;)
Snelheid van browsen is indrukwekkend.
Verpakking is erg solide en je krijgt bijna alles wat je nodig hebt erbij.
Docking station is minder lelijk in het echt als hij lijkt op beeld. Voelt meer solide aan dan hij oogt.
Scherm is wel echt een vette-vinger-magneet, meer dan bij een iPad lijkt het.
Gewicht is prima, begin wat zwaar, maar daar wen je zo aan...

Ik was gelukkig genoeg om bij Dixons te bestellen toen ze hem daar voor 599 hadden, dus dat was helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
Het topic kan gesloten worden.

Inmiddels heb ik de acer w700 aangeschaft. Op het gebied van kracht en snelheid is hij voor de prijs superieur gewoon een windows 8 laptop in tablet vorm.

Als een ding de ipad4 kan verslaan is het de acer w700 wel. (alleen design is de ipad 4 beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En gewicht. En prijs. En scherm. En accuduur. En dikte. En ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzerehertog
Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:03:
En gewicht. En prijs. En scherm. En accuduur. En dikte. En ...
Dus design.
Het het scherm is hd wat er al super uit ziet op een klein beeldscherm tegen ultra hd wat ook met het blote oog amper te onderscheiden is en accu duur komt vooral omdat er een i3 processor inzit.

De prijs moet je van de ipad 4 de 64 gb pakken aangezien de acer w700 dat ook heeft,( Ze zijn beide 700 euro) maar voor de acer hoef je geen toetsenbord en sleeve te kopen want deze is al inbegrepen dat scheelt je al snel 50-60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Weet iemand al iets over de i5 versie? Deze is nog steeds moeilijk verkrijgbaar, lees: onmogelijk.
Pagina: 1