Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
Maar dat zou niet moeten hoeven, rechten verlagen is natuurlijk niet zomaar de bedoeling... Heb je Acronis zelf al gevraagd hoe en wat?
Omdat het gaat over de applicatie en niet het OS: WOS -> CSA.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Bedankt voor de tip!wowi schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:58:
installleer macrium reflect free, simpel in gebruik gratis, en veel beter, geen aparte drivers die worden geinstalleerd, er is ook een pro uitvoering van maar die is betaald, ik gebruik zelf de free, en vind dit zelfs al veel beter dan nortonghost en acronis, simpel snel en werkend. En wordt vaak bijgewerkt.
Heb hem zjuist eens gedownload en geinstalleerd en ben m`n 1e image al aan het maken.
Kan je met die free versie ook een image terugzetten als alles vernaggeld is en je dus niet meer in Windows komt om te kunnen restoren?
Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
En als je op je backup klikt kun je het ook laden als virtuele schijf en dan kun je zelf enkele bestanden gewoon kopieren super handig gewoon en dat is gratis niet te geloven eigenlijk.
En die images maak je gewoon onder windows, en je kunt ook nog sedule ervan aanmaken.
Image maken en weglopen en dan kun je ook nog instellen dat je pc uit gaat als tie klaar is.
[ Voor 24% gewijzigd door wowi op 16-12-2012 14:58 ]
Met acronis zelf ook problemen gehad, en als ik het overal een beetje lees ben ik ook lang niet de enige die daar problemen mee heeft of heeft gehad (zie hierboven), probeer zelf ook eens macrium reflect free zou ik zeggen het is een verademing gewoon. Werkt gewoon simpel en doet wat je insteld. Ja ik ben echt enthousiast over dat programma dat wil ik eerlijk toegeven.jeroen3 schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:55:
Hier heeft acronis een support afdeling voor...
Je hebt toch betaald?
Ok, thanks.wowi schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:50:
Ja dat kan als je ene restore cd maakt je moet dan wel even een download bij microsoft doen van 1,5 giga waik voor win7 (maar dit doet het programma allemaal voor je je moet alleen voor install van die waik even akkoord geven, rest wijst voor zich wel) en dat werkt perfect dan kun je gewoon van af een cd je pc starten, en je backup terugzetten van of een partitie dat je gemaakt had of een komplete schijf.
En als je op je backup klikt kun je het ook laden als virtuele schijf en dan kun je zelf enkele bestanden gewoon kopieren super handig gewoon en dat is gratis niet te geloven eigenlijk.
En die images maak je gewoon onder windows, en je kunt ook nog sedule ervan aanmaken.
Image maken en weglopen en dan kun je ook nog instellen dat je pc uit gaat als tie klaar is.
Was er in de tussentijd al achter. Heb wat instructies en filmpjes gekeken en de Linux rescue boot CD gemaakt, schijnt het handigste en makkelijkste te zijn zegt men.
Echter als ik een image wil terugzetten, mbv de rescue boot cd, lukt het me voor geen mogelijkheid de juiste correcte target locatie te kiezen. De oospronkelijk is de C: drive op disk1 en ik kan alleen disk 2 kiezen.
En dat wil dus niet, ik wil dat hij naar de oospronkelijke heen gaat en die overschijft.
Enig idee?
Nope, niet betaald. Is de "gratis" versie die ik eerst eens wilde uitproberen.jeroen3 schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:55:
Hier heeft acronis een support afdeling voor...
Je hebt toch betaald?
Ben blij dat ik dat gedaan heb want lukt voor geen meter.
[ Voor 11% gewijzigd door wowi op 16-12-2012 16:33 ]
Heeft even geduurd maar met die Windows PE lukt het wel!wowi schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:32:
Ik gebruik altijd de windows cd(dus de windows waik resque cd) voor een windows omgeving, en heb daar geen probleem mee, probeer die dan eens te maken.
Mooi en simpel progje, werkt erg goed moet ik zeggen.
Ontzettend blij dat het werkt want ben hier zeer mee geholpen, many thanks voor de hulp!