Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

• SpaceJimbo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-07 11:39
Hallo,

Ik wil mijn moeder een laptop geven voor de kerst maar ik heb echt de ballen verstand waar ik naar moet kijken als ik een leuke laptop zoek.
Nou heb ik via de Notebook Best Buy Guide: december 2012 er een gevonden.

De : Asus X54 Series X54C-SX034V

Ze gaat hem gebruiken voor : Internet , Office , Mail en dat soort simpele dingen.

De kosten max. 450 euro

Ben benieuwd of iemand nog andere tips heeft voor een laptop , of waar ik naar moet kijken.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:59
Vraag is of het misschien interesanter is om een tablet aan te schaffen i.p.v. een laptop. Internet, Office en Mail kan je daar in principe prima op doen, het ligt er maar net aan hoeveel je het Office deel gaat gebruiken en hoe je moeder over het algemeen aan de slag gaat met je genoemde onderwerpen. Mijn moeder heeft bijvoorbeeld wel een computer staan voor exact dezelfde dingen als die je opnoemt, maar gebruikt het eigenlijk nauwelijks meer nu ze een tablet heeft.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• SpaceJimbo
Bedankt voor de reactie .

Ja tablet zat ik ook eerst aan te denken , ze is zelf ook gaan kijken in een computer zaak hier in de buurt.
Maar ze vond het maar niets ze wilt een muis kunnen gebruiken en toetsenbord, en ze wil ook de mogelijkheid hebben om dvds te branden ( vanwege vakantie foto's enz. )
En ze wilt ook zo nu en dan wat kunnen printen .
En ja het office gedeelte gebruikt ze best vaak ( al weet ik nu niet zo ff waar voor allemaal) maar dat is wel naar voren gekomen met de laatste gesprekken die ik met der had over een aanschaf van latop of tablet.

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:01
Bekijk eens de nieuwe Dell Inspiron 15, dat is een laptop die 40 euro duurder is maar nog wel in je budget ligt, daarnaast heeft de Insprion een betere processor, meer RAM geheugen en meer opslag capaciteit. Het komt ook met windhoos 8 trouwens en je krijg er nog eens 15 maanden mcafee AV bij. Daarnaast zou ik ook even rondspeuren in de "Dell waardebonnen Topic", daar vallen soms wel dikke kortingen te krijgen op Dell producten.

Succes!

Verwijderd

een laptop van 450 euro + legale office ga je niet redden want die kost al 100+ euro voor Home & student.
Maar is een 2ehands ThinkPad niet wat? Heel degelijk spul wat jaren meegaat en met een Core 2 Duo T7500 of een eerste generatie Core i processor toch nog voldoende voor het gebruik denk ik zo :)

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:11
Zit in het zelfde schuitje. Zoek een laptop voor schoonmoeders, zelfde prijs ongeveer.

http://www.mycom.nl/Produ...ba-C85013PPtmB950/1363134

Zat hieraan te denken. Ondanks de slechte beschikbaarheid, kan ik deze nog krijgen bij de mycom. Fijn 3 jaar garantie en wordt geleverd met office starter. Word en excel alleen dus. Dan hoef ik geen extra office pakket erbij te kopen.

Alleen had ik de vraag of die processor het wel een beetje kan bijbenen. Voor de huis tuin en keuken gebruik lijkt het me snel genoeg toch?

• SpaceJimbo
Ja de processor is gelijk aan de gene die ik op het oog heb pricewatch: Asus X54 Series X54C-SX034V

En lijkt me redelijk voldoende voor wat internet en office gebeuren
Maarja das mijn bescheiden mening :) en ik ben niet bepaald een expert op laptop gebied
Pagina: 1