Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11 09:41
Hallo mede tweakers,

Ik wil binnenkort een nieuw/2de hands toestel aanschaffen zonder abonnement, mijn budget ligt rond 450 euro. Na lang zoeken zit ik te twijfelen tussen de S3 en de One X.

Ik wil eigenlijk voor de One X gaan vanwege het scherm en het design, maar na wat topics en internet blijven er vraagtekens over bij mij bij over de One X. De wifi-problemen van de One X( dan heb ik het niet over de JB-update ) maar over de hardware problemen. De One X heeft een super scherm, maar er worden verschillende schermen geleverd zal dat wat uitmaken? En ten slotte over de software, Sense vind ik beter hoe zijn jullie ervareringen over sense na JB.

Alvast bedankt

Verwijderd

Waarvoor ga je je mobiel gebruiken? En wat voor eisen stel je deraan? Weet je wel zeker dat je een tweede hands mobieltje wilt kopen ivm garantie etc? Heb je de mobieltjes al in je handen gehad? Hoeveel gebruik je wifi?

Gewoon een aantal vragen die mij handig lijken om bij je topicstart neer te zetten!!

Zijn dit niet een paar leuke mobieltjes? Vooral de note2 lijkt mij wel een goede mobiel voor jouw (alleen groot!!)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2012 23:13 ]

• sedad
Note: is uitgesloten, wifi gebruik ik vaak ( school, thuis), tweedehands is echt een tweede optie, beide mobieltjes in handen gehad en ik vind ze beide wel lekker in de hand liggen, maar het scherm van de one X vind mooier.

Eisen af en toe een game, whatsapp, facebook en surfen, veel films/series kijken.

Verwijderd

Ik denk dat als je een nieuwe HTC 1 X koopt je niet meer aan het wifi issue moet denken (bron: nieuws: HTC: wifi-problemen One X door hardwarefout en fix beschikbaar). Heb je al eens gekeken naar de HTC One X +? Ik heb niks kunnen terug vinden over wifi issue's daarmee!

• sedad
Bedankt voor je snelle reacties
One X+ vind ik te duur, kwist niet dat er een wifi fix was, weet je toevallig of de software soepel verloopt op JB.

Verwijderd

Nee, ik heb een Nokia Lumia 710 ;)

• sedad
Bedankt voor de video, ik denk dat ik voor de One X ga. Ik twijfel alleen over de levensduur van de batterij, bij de S3 kan je na 1 jaar gewoon nieuw batterij er in zette bij de One X niet. Aangezien ik voor een 2 jaar abonnement ga, hebben julle tips.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

sedad schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:08:
Bedankt voor de video, ik denk dat ik voor de One X ga. Ik twijfel alleen over de levensduur van de batterij, bij de S3 kan je na 1 jaar gewoon nieuw batterij er in zette bij de One X niet. Aangezien ik voor een 2 jaar abonnement ga, hebben julle tips.
ja, neem een galaxy s3 je zal met beide geen miskoop doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 19-12-2012 15:29 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Batterij is zelf niet 1,2,3 te verwisselen, tijdens een avondje stappen.
Als je batterij na 'n jaar 'op' is kan je het gewoon eenmalig doen, laten doen. Talking about the One X :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:36
Ik daarom mijn one x weer verkocht . Accu was rond 1600 al op. Ik ben wel een heavy user.
Pagina: 1