Bluetooth Headphone advies nodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haxil
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-05-2022
Beste ;) ,

Ik wou graag een bluetooth headphone kopen, vooral voor het comfort.
Mijn budget gaat tot 160, en na enkele uren info en reviews op te zoeken, heb ik gekozen voor de SENNHEISER PX210 BT.

Ik wil deze gebruiken voor series/films te kijken. ( soms ook podcast's en voor bass-achtige muziek zoals d&b/dubstep/minimal ) Kabels liggen me in de weg :)

Deze headset heeft ook een BT Transmitter maar het probleem is dat ik over geen receiver beschik met apt-x codec. de Galaxy S2 ondersteunt apt-x niet, en voor PC/laptop heb ik een reciever nodig? zoals de http://accessories.nokia....-wireless-music-receiver/ ( is niet makkelijk verkrijgbaar :/ )

Dus als volgt: Headset -> naar reciever -> via jack in laptop?

Aan de andere kant, merk je veel van kwaliteitsverlies tov kabel voor een afstand van +- 5m, via de codec A2DP?

- Indien het toch te groot verschil is, kan iemand dan een goedkopere Apt-x reciever aanraden?

Alvast bedankt voor de hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChickMagneet
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Als je de headset alleen thuis gebruikt, raad ik je aan om er één te kopen met receiver. Zoiets: pricewatch: Sennheiser RS 120 II (Zwart)

Zelf heb ik een pricewatch: Nokia BH-905i bluetooth stereo hoofdtelefoon die werkt op AD2P en ik merk geen kwaliteitsverlies (ben verder geen audiofiel). Wel merk ik dat hij soms iets achterloopt als ik video's bekijk, maar niet zo veel dat het hindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haxil
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-05-2022
Oke ik zal die headset zeker overwegen!
En ik zal dan even verder kijken ivm die apt-x

Bedankt voor de reactie !