Toon posts:

Fortissimo VS Soundblaster128 0-1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had tot gisteren een Guillemot Fortissimo om een Labtec APX4620 set aan te drijven, maar ik vond het geluid niet echt geweldig te noemen. Dus had ik hem even gewisseld met een Soundblaster128.
De bass is nu een stuk meer helder en de volumeknop hoeft nu nog maar half zo ver open. Het luisteren is weer een genot :P

Ik had op GoT een keer gelezen dat bij de Fortissimo geen ingebouwde versterker had en dat is denk ik het verschil.

Heeft niemand dit verschil gemerkt?

Dat moest ik ff kwijt! De soundblaster blijft erin :)

Verwijderd

Labtec APX4620 is idd GOE-HOED!!
Dat wilde ik ff kwijt.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op vrijdag 01 juni 2001 19:33 schreef Areteq het volgende:
Ik had tot gisteren een Guillemot Fortissimo om een Labtec APX4620 set aan te drijven, maar ik vond het geluid niet echt geweldig te noemen. Dus had ik hem even gewisseld met een Soundblaster128.
De bass is nu een stuk meer helder en de volumeknop hoeft nu nog maar half zo ver open. Het luisteren is weer een genot :P

Ik had op GoT een keer gelezen dat bij de Fortissimo geen ingebouwde versterker had en dat is denk ik het verschil.

Heeft niemand dit verschil gemerkt?

Dat moest ik ff kwijt! De soundblaster blijft erin :)
Inderdaad. Creative PCI128 is tenminste nog redelijk. Hierna ga je zeker voor SB Live Player 5.1?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Fortissimo 2 schijnt ook wel vet te zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 21:11 schreef EquiNox het volgende:

[..]

Inderdaad. Creative PCI128 is tenminste nog redelijk. Hierna ga je zeker voor SB Live Player 5.1?
De Fortissimo is duurder dan een SB PCI128. Dan mag je toch ook wel beter geluid verwachten?