Hey mensen van tweakers forum,
Het is binnenkort kerstmis en ik wens jullie alvast prettige feestdagen
En omdat het kerstmis is krijg ik een nieuwe desktop. Maar weet niet zo goed wat ik moet kopen, want ik weet niet echt veel over computers.
Budget 1000,- euro
Ik zoek een snelle desktop waarmee ik games kan spelen zoals skyrim, bf3 ect.
Ook waar ik mee films kan kijken, internet browsen zoals FB een beetje skypen. Paar office documenten maken en misschien nog wat berekeningen maken.
Maar ook een pc die wel een paar jaartjes nog meekan en dus niet al outdated is na een jaar.
Ik heb al een beetje gekeken bij merken zoals dell, hp maar ik vind dat ik voor die prijzen toch echt iets beters kan krijgen. Dus ging ik zoeken naar desktops die samengesteld zijn.
Kunnen jullie mij helpen? Hier zijn een paar dingen die in mijn gedachten zitten.
-minstens 3Ghz processor iets met intel i5 of zo is wel ok maar ook van AMD
-minstens 2 gb aan videokaar geheugen van Nvidia of AMD
-minstens 8 gb aan werkgeheugen
-moet een wifi kaart hebben
-randapparatuur hoeft niet inbegrepen te zijn.
-moet niet te luid zijn als je hem gebruikt
-liever een laag energie verbruikend pc, maar hoeft ook niet bezuinigend te zijn
-een OS van windows 7 zou handig zijn, maar hoeft niet
-grootte maakt niet echt uit, zolang het onder 0.7X0.7X0.7 is
-niet echt een merk voorkeur.
Zijn er al kant en klare pcs met deze specificaties? Of is het beter om ze zelf samen te stellen? Zo ja welke website raden jullie mij dan aan?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Nog een fijne dag verder
*Ik heb zelf ook nog wat gevonden.
reviews: Desktop Best Buy Guide: editie september 2012
Wel jammer dat deze pc geen wifi heeft
Het is binnenkort kerstmis en ik wens jullie alvast prettige feestdagen
En omdat het kerstmis is krijg ik een nieuwe desktop. Maar weet niet zo goed wat ik moet kopen, want ik weet niet echt veel over computers.
Budget 1000,- euro
Ik zoek een snelle desktop waarmee ik games kan spelen zoals skyrim, bf3 ect.
Ook waar ik mee films kan kijken, internet browsen zoals FB een beetje skypen. Paar office documenten maken en misschien nog wat berekeningen maken.
Maar ook een pc die wel een paar jaartjes nog meekan en dus niet al outdated is na een jaar.
Ik heb al een beetje gekeken bij merken zoals dell, hp maar ik vind dat ik voor die prijzen toch echt iets beters kan krijgen. Dus ging ik zoeken naar desktops die samengesteld zijn.
Kunnen jullie mij helpen? Hier zijn een paar dingen die in mijn gedachten zitten.
-minstens 3Ghz processor iets met intel i5 of zo is wel ok maar ook van AMD
-minstens 2 gb aan videokaar geheugen van Nvidia of AMD
-minstens 8 gb aan werkgeheugen
-moet een wifi kaart hebben
-randapparatuur hoeft niet inbegrepen te zijn.
-moet niet te luid zijn als je hem gebruikt
-liever een laag energie verbruikend pc, maar hoeft ook niet bezuinigend te zijn
-een OS van windows 7 zou handig zijn, maar hoeft niet
-grootte maakt niet echt uit, zolang het onder 0.7X0.7X0.7 is
-niet echt een merk voorkeur.
Zijn er al kant en klare pcs met deze specificaties? Of is het beter om ze zelf samen te stellen? Zo ja welke website raden jullie mij dan aan?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Nog een fijne dag verder
*Ik heb zelf ook nog wat gevonden.
reviews: Desktop Best Buy Guide: editie september 2012
Wel jammer dat deze pc geen wifi heeft
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2012 11:04 . Reden: Meer uitleg zodat het voor jullie duidelijker is :) ]