Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PSCN 3.01 start het shutdown script niet (VMA 5.1) (vmware)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee Smart-UPSen 3000va staan, en 3 VMWare 5.1 hosts. Deze wil ik graag bij stroomuitval laten afsluiten.

Ik draai hiervoor de VMWare VMA appliance, met daarop PCNS 3.01. Wanneer ik de PCNS tool open in de webbrowser en ik haal de stroom van de UPSen dan zie ik netjes dat hij het shutdown script voor Linux start.
Echter gebeurt er helemaal niets, na 5 minuten is er nog steeds geen één VM afgesloten.

Wanneer ik het script shutdown.sh lokaal op de VMA start, dan sluit hij wel netjes alle VM's af en daarna mijn datastores. Ik het ook geprobeerd om de credentials mee te geven (vi-admin en het wachtwoord), echter helpt dit helaas ook niet. Ook heb ik de rechten op de file gewijzigd van vi-admin naar root, helaas start hij het script dan nog niet.

Het vreemd is, dat het in het verleden wel heeft gewerkt en dat het script op zich zelf dus ook perfect werkt.
Er is nog wel een upgrade van VMWare geweest, van 5.0 naar 5.1, maar zou dit ermee te maken kunnen hebben?
Ik heb ook de VMA met de PCNS 3.01 al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd, helaas mocht dit ook niet baten.

Kunnen jullie mij misschien verder helpen?