Hallo,
ik ben op zoek naar een computer van ongeveer 400 euro tot maximaal 500 euro.
Het enigste spel wat ik op het moment en hoogstwaarschijnlijk ook alleen zal spelen het komende jaar is Counterstrike Global Offensive. Voor dit budget verwacht ik geen monster pc, maar hoop toch wel ongeveer 150 fps steady te behalen. Aangezien ik niet tot nauwelijks verstand van computers heb koste het mij nogal wat moeite om zelf een pc samen te stellen en hierbij wil ik graag jullie hulp.
Hieronder is te zien wat ik tot nu toe heb
Mijn vraag aan jullie is of dit enigzins goed is en wat ik misschien zou moeten veranderen.
Een computer kast en harde schijven heb ik trouwens al dus vandaar dat die er niet bij zitten.
Online heb ik trouwens ook de computer die hier onder gelinked staat gevonden.
http://www.dragoncomputer...emart/Itemid,72/vmcchk,1/
Kan ik hiermee ook zonder problemen de aangegeven games spelen? En is de prijs kwaliteitverhouding een beetje oke?
Bij voorbaat bedankt
met vriendelijke groet,
Dennis
ik ben op zoek naar een computer van ongeveer 400 euro tot maximaal 500 euro.
Het enigste spel wat ik op het moment en hoogstwaarschijnlijk ook alleen zal spelen het komende jaar is Counterstrike Global Offensive. Voor dit budget verwacht ik geen monster pc, maar hoop toch wel ongeveer 150 fps steady te behalen. Aangezien ik niet tot nauwelijks verstand van computers heb koste het mij nogal wat moeite om zelf een pc samen te stellen en hierbij wil ik graag jullie hulp.
Hieronder is te zien wat ik tot nu toe heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 203,95 | € 203,95 |
| 1 | Gigabyte GA-870A-USB3 | € 53,24 | € 53,24 |
| 1 | Club3D GeForce GTX 650Ti | € 131,50 | € 131,50 |
| 1 | GeIL Black Dragon 8GB(2x4GB) DDR3 PC3-12800 | € 32,80 | € 32,80 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,95 | € 16,95 |
| 1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 58,- | € 58,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 496,44 | |
Mijn vraag aan jullie is of dit enigzins goed is en wat ik misschien zou moeten veranderen.
Een computer kast en harde schijven heb ik trouwens al dus vandaar dat die er niet bij zitten.
Online heb ik trouwens ook de computer die hier onder gelinked staat gevonden.
http://www.dragoncomputer...emart/Itemid,72/vmcchk,1/
Kan ik hiermee ook zonder problemen de aangegeven games spelen? En is de prijs kwaliteitverhouding een beetje oke?
Bij voorbaat bedankt
met vriendelijke groet,
Dennis
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2012 16:54 ]