Zoals de titel al aangeeft; Time Machine maakt hier van mijn MacBook Pro 15" (late 2010) telkens absurd grote backups. Mijn situatie is als volgt: Time Machine zit hier gekoppeld aan een Synology Disk Station 212 (1,5 TB). Als de MacBook via wifi met het thuisnetwerk verbonden is met deze NAS, draait Time Machine elk uur een backup. Een mooi systeem dus, maar sinds twee weken werkt dit nier meer.
Waar Time Machine telkens eerst soms maar een paar MB per uur hoefde te backuppen, als er niet of weinig op de MacBook gewerkt werd, backupt Time Machine nu continu ongeveer 2,5 a 3 GB. (Dit dus ook als er helemaal niks op de MacBook veranderd is in een uur: geen bestanden/programma's geopend). Hoe komt dit, want dat backuppen vreet processor-capaciteit en mijn internetverbinding slipt redelijk dicht op deze manier.
Ik kon niet veel over dit probleem vinden. Wel heb ik Time Machine al twee keer volledig gereset en de Backup op de NAS verwijderd, dit mocht telkens niet baten.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Alvast bedankt!
EDIT:
Dit beschrijft wel mijn probleem:
https://discussions.apple.com/thread/4191887
De persoon gebruikt hier wel Mountain Lion, en ik Snow Leopard. Ook draai ik geen VM zoals hier wordt aangegeven.
Waar Time Machine telkens eerst soms maar een paar MB per uur hoefde te backuppen, als er niet of weinig op de MacBook gewerkt werd, backupt Time Machine nu continu ongeveer 2,5 a 3 GB. (Dit dus ook als er helemaal niks op de MacBook veranderd is in een uur: geen bestanden/programma's geopend). Hoe komt dit, want dat backuppen vreet processor-capaciteit en mijn internetverbinding slipt redelijk dicht op deze manier.
Ik kon niet veel over dit probleem vinden. Wel heb ik Time Machine al twee keer volledig gereset en de Backup op de NAS verwijderd, dit mocht telkens niet baten.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Alvast bedankt!
EDIT:
Dit beschrijft wel mijn probleem:
https://discussions.apple.com/thread/4191887
De persoon gebruikt hier wel Mountain Lion, en ik Snow Leopard. Ook draai ik geen VM zoals hier wordt aangegeven.
[ Voor 8% gewijzigd door Daam op 15-12-2012 13:58 ]
| MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |