Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Joomla 1.5 , Virtuemart & JoomFish: Checkout Items

Pagina: 1
Acties:

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zit met een issue waar ik niet aan uitkom.

Ik heb een Joomla 1.5 Website met daarin VM 1.1.9.
Ik gebruik JoomFish voor vertaling van mijn website , en van mijn VM Producten.

Wil wil graag hetvolgende realiseren:
Wanneer met op mijn site zit , op taal 1 ( default , laten we zeggen NL ) , en een bestelling plaatsen in VM , dat ik dan die bestelling binnenkrijg op nederlandse@email.nl , maar als de bestelling gedaan word op taal 2 ( extra, Laten we zeggen Spaans) , dat de bestlling dat binnenkomt op spaans@email.es.

Is dat mogelijk? Heb zelf al. e.e.a. uitgezocht , en ook op VM forum geplaatst , maar daar vind ik het maar aardig stilletjes ;)

www.degroot-it.nl

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:34
Het is mogelijk alleen moet je daarvoor de checkout logica aanpassen. Wat je dan nog doet is het controleren welke taal er op dit moment actief is en het dan doormailen naar een emailadres naar keuze.

Je moet deze controle uitvoeren in het bestand genaamd ps_checkout.php (te vinden in administrator/components/com_virtuemart/classes). Zoek naar functie email_receipt($order_id) en de variabele genaamd $vendor_email.

Edit: Waarom wil je dit via Joomla zelf oplossen als je ook een regel kan aanmaken in je e-mail client die het ook gewoon kan doorsturen?

[ Voor 14% gewijzigd door Manuel op 16-12-2012 02:25 ]