Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Geolocatie voor V&A: Papendrecht

Pagina: 1
Acties:

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-10 14:42
Hallo Adjes e.d.,

Ik woon in Papendrecht, en in de settings heb ik dat ook heel braaf gebruikt als zoekfilter voor resultaten bij mij in de buurt.

Nu weet ik niet heel veel van topografie, maar Breskens ligt hier volgens mij niet in de buurt (Breskens ligt volgens V&A 1 km bij mij vandaan). Ik heb dus het idee dat volgens de Geo Database die T.net gebruikt een beetje fout is, want Papendrecht ligt echt niet in Zeeuws-Vlaanderen.

Ik dacht, ik geef het even door, misschien kan hier wat aan gedaan worden.

Alvast bedankt!

Cornel

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-11 23:24

painkill

Pain(k)(ill)

Alles in België ligt op 1 km, is al vanaf de eerste dag bekend ;)

Mijn SNES verzameling!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-10 14:42
Papendrecht in belgie? Sinds wanneer? Is gewoon Nederland hoor!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Cor453 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:21:
Papendrecht in belgie? Sinds wanneer? Is gewoon Nederland hoor!
Je snapt 'm niet ;) Dit probleem is al bekend, in Belgie zie je dat alles op 1 km verder is.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Outerspace schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 01:01:
Je snapt 'm niet ;) Dit probleem is al bekend, in Belgie zie je dat alles op 1 km verder is.
Ik denk dat hij de link tussen zijn opmerking en Belgie niet snapt. Ik trouwens ook niet. Hij bezoekt de site niet vanuit Belgie en vult een niet-belgische plaatsnaam in.
't Zou natuurlijk een vergelijkbaar of hetzelfde probleem kunnen zijn, maar domweg de opmerking over Belgie herhalen en dan zeggen dat ie het niet snapt verduidelijkt dat niet echt :P

Maar sowieso hoort dit in Lieve Devvers, dus daar even heen verplaatst.

[ Voor 26% gewijzigd door ACM op 15-12-2012 09:26 ]