Toon posts:

Let op! Europees model, Smart TV functie werkt mogelijk niet

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er sinds vandaag achter gekomen,dat ik deze regel Let op! Europees model, Smart TV functie werkt mogelijk niet 100% ) beter niet over het hoofd had kunnen zien.
nu krijg ik tetaal geen service van LG wat zeker wel handig is bv vervangende tv.
en je hebt niet de nederlandse apps kan geen premium acount maken.
en die waarschuwing had van mij wel duidelijker gemogen bv bij de optie als je gaat afrekenen ik wist welk type tv ik moest hebben dus scrol die pagina niet af en had hier nog nooit van gehoord tot aan gisteren.dus mijn mening over de webwinkel redcoon.nl kan ik beter niet zeggen
is er ook mogelijkheid de tv te upgraden naar het nederland smodel ?

alvast bedanbkt

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-02 19:01

OmeJoyo

This is me

Heb je al contact gehad met Redcoon om toelichting te vragen ? Daarnaast als je de tv pas net hebt kun je hem toch terugsturen? Daarnaast snap ik dat je niet blij bent met de situatie maar wellicht dat je toch even tijd ziet om de "schoonheidsfoutjes" uit je reactie te verbeteren.

Daarnaast staat er ook niet welke tv je hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door OmeJoyo op 14-12-2012 21:35 ]

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Verwijderd

Topicstarter
zie het ook niet zitten om gewoon een week of 2,5 zonder tv te zitten,en als LG service center alle tv weigeren die van redcoon af komen zegt toch ook wel genoeg.en ben altijd tervreden geweest met LG service.en misschien is het wel een princiepe kwestie.
die info had toch wel beter gemogen

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 16:54
Begin eens met het goed lezen van je topic. Probeer er een duidelijk verhaal van te maken. Hier hebben wij en jij niets aan.

Daarnaast dient Redcoon de garantie af te handelen en niet LG. Als jouw TV grijze import is, dan is het logisch dat LG NL service weigert. Wellicht eens navraag doen bij Redcoon.

Als je positieve verhalen wilt horen over de LG service, dan tik ik graag een verhaaltje.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-02 19:01

OmeJoyo

This is me

Nogmaals als je de tv nog geen 14 dagen hebt gewoon terugsturen. Afhankelijk van het model vind ik dat het duidelijk wordt aangegeven op de site van Redcoon. Daarnaast moet je voor garantie niet bij LG maar bij Redcoon aankloppen. Dat hun dan LG sturen dat is hun keuze. LG mag weigeren om je support te leveren op een model wat niet voor de NL of west Europese markt is maar Redcoon komt er niet onderuit om je garantie te verlenen. Garantie houd niet in dat ze jouw tv maar opnieuw moeten programmeren of omruilen voor een NL versie.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Naar voor je dat je nieuwe LG tv niet helemaal doet wat je wilt, maar je bent niet de enige. Zoek even in \[3D/LED TV] LG 2012 line-up want er waren er meer die jouw probleem hadden en het schijnt opgelost te zijn.

En verder: volgende keer graag eerst even zoeken voor je iets post, en let alsjeblieft op je interpunctie want je posts zijn nu niet fatsoenlijk leesbaar. Nofi, maar een goed leesbare post doet meestal de hulpbereidheid goed :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT! Zie de feedback hierboven.

Ik begrijp je frustratie. Als je de search gebruikt, zul je zien, dat je niet de enige bent die de afgelopen tijd hiermee is geconfronteerd.

Aangezien deze topicstart helaas niet voldoet aan de eisen uit de Quickstart (zie Algemeen Beleid), zet ik `m op slot.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.