Ik kocht een paar dagen geleden een note 2. Ik liet hem alleen vallen en nu heb ik een barst. Ik wil graag advies van jullie. Wat nu namelijk? Het is een streep die schuin over mijn scherm . Zal ik laten repareren? Gwn zo door gaan? Een hoes voor de buitenkant zeg het maar. Wat zouden jullie doen?
Waarom maakt het uit wat wij zouden doen?
Als je die barst te irritant vindt, dan laat je het fixen en als je denkt dat je ermee kan leven en het ding werkt nog prima, dan kan je hem zo gebruiken. In dat geval wel dagelijks even bidden dat het ding niet kapot gaat.
Ik voorspel een slotje!
Als je die barst te irritant vindt, dan laat je het fixen en als je denkt dat je ermee kan leven en het ding werkt nog prima, dan kan je hem zo gebruiken. In dat geval wel dagelijks even bidden dat het ding niet kapot gaat.
Ik voorspel een slotje!
Wat Snowdog al zegt: dit is een persoonlijke kwestie.
Hoeveel last heb je ervan en is het je het geld waard van de reparatie om het (laten) te fixen?
Hoeveel last heb je ervan en is het je het geld waard van de reparatie om het (laten) te fixen?
Speed limits are like herpes.
Bedankt voor je tip ik heb net ff gegoogled en kan kleine flesjes van die hars halenVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:15:
Carglass bellen?
Iemand een idee waar ik hpx2 of hpx hars kan halen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 19:11 ]
Serieus?
Je snapt ook echt niet dat dat een grap was
Wat. Een. Faal.
Je snapt ook echt niet dat dat een grap was
Wat. Een. Faal.
Het is wetenschappelijk (dubbelblind enzo) aangetoond dat bidden niet werktSnowdog schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:12:
Waarom maakt het uit wat wij zouden doen?
... bidden ...
Voor de rest laat Carglass hier een gat in de markt liggen lijkt me
[ Voor 13% gewijzigd door kristo op 14-12-2012 20:26 ]
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Mja, we kunnen je met veel dingen helpen op het forum, maar wij kunnen jouw denkprocessen niet overnemen. Wel of niet repareren is toch echt een eigen keuze. Dus dit topic gaat dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.