Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vreemde gebeurens na update?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

sinds ik gisteren een update voor mijn windows zeven pc heb uitgevoerd ben ik in een waanzinnig besturingssyteem terecht gekomen
deze windows installeer ik al ongeveer drie jaar op allerlij pc s en mijn huidige windows is net twee maand geleden geinstalleerd

mijn waanzinige besturingssysteem ervaart als volgend

ik kan geen leestekens meer gebruiken hij kiest altijd de bovenstaande icoontjes om weer te geven stel je voor dat wanneer ik twee tot zes wil typen zie je dit @#$%^ en shift draait het niet meer om

hoofdletters krijg ik alleen dmv de capslock en shift heeft geen functie meer
vandaar deze aparte tekst zonder leestekens

ik selecteer altijd dus wanneer ik ergens klik is het net of ik een selectievak om het hele beeldscherm heb gesleept tot het punt waar ik klik en dit selecteer ik
dit is ook zo met de pijltjes toetsen

scrol knop heeft allerlij functies gekregen maar op internet is het vorige of volgende geworden

ik wordt gek ik kan niet eens meer normaal door de windows omgeving navigeren want ik voer allerlij onbekende commandos uit

vandaar dit topic ik wil dit probleem gericht oplossen help aub

Verwijderd

Wat gebeurt er als je op ctrl shift drukt. Alles weer normaal? Of heb je soms een een andere taal voor je toetsenbord geinstalleerd.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 13:02

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik dacht in eerste instantie ook aan een toetsenbordinstelling, alleen dat probleem met je muis kan ik dan niet goed verklaren. Dus inderdaad taal- en toetsenbordinstellingen checken.

Anders kan het ook nog spyware of een virus zijn. Heb zelf een keer problemen gehad dat m'n toetsenbord raar deed en dit bleek idd malware te zijn.

Speed limits are like herpes.

Verwijderd

Topicstarter
hallo

nee control shift heeft geen effect al geprobeerd en de toetsenbord instellingen had ik al diverse keren gewijzigd dit had ook geen effect

het is dus mogelijk dat dit door malware veroorzaakt kan worden vraagteken
ik heb wel een goede virusscanner namelijk avast anti virus en deze heeft gister wel wat geblokkeerd onder het surfen maar toen was de gekte al in volle gang

moet ik me zogen gaan maken over eventuele lekkage van persoonlijke gegevens want dan gooi ik deze windows er direct af

zal nu eerst een scan uitvoeren

Verwijderd

Topicstarter
sorry kan niet meer editten vanwege het selectie probleem

dacht zelf ook aan toetsenbord instellingen maar dit kan de veranderende commandos van de scrol functie dus draaien aan het wiel en het feit dat dus iedere link die ik aan klik wordt geopend in een nieuw venster niet verklaren

als dit malware is hoe los ik dit op

Verwijderd

reinstall.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 13:02

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb het toen op kunnen lossen met http://www.malwarebytes.org/.
De vraag is of jouw probleem even makkelijk op te lossen is. Ik zou niet meteen te bang zijn voor persoonlijke gegevens, dan begint Windows 7 wel te zeuren over toestemming (als je dat niet uitgeschakeld hebt tenminste).

[ Voor 62% gewijzigd door Plato112 op 14-12-2012 18:39 ]

Speed limits are like herpes.

Pagina: 1