Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet Exlorer 9 & 10 niet te installeren [W7]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ls,

Op een MSI W7 Laptop 64 bit wil een collega van mij perse met IE werken ( ... ) Op het moment dat IE9 wordt geinstalleerd loopt echter alles vast. Al die tijd heeft ze dus IE8 gebruikt zonder (al te veel) problemen.

Per ongeluk of via W-update stond versie 9 er weer op, aldus mocht ik weer aan de gang om deze problemen op te lossen. Ik ben nu zover dat IE8 weer draait (verwijderen IE9 via configscherm / software), maar snap er toch weinig van:

Daar IE9 een blok aan het been is, dacht ik de (pre-realese) IE10 eens te proberen, echter deze versie krijg ik niet geinstalleerd, het systeem blijft roepen ''er is al een versie geinstalleerd, .... ''

IE8 moet er kennelijk dus nog verder vanaf dan via configuratiescherm / windowsonderdelen (uitvinken), maar hier kan ik verder niets over vinden. Alle Revo, fixit en overige ''kleine truukjes'' heb ik m.i. al geprobeerd...

Zelf zou ik IE links laten liggen, maar wil haar op zich graag helpen ehhh ... Help! (mij) 8)7