Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuws readers (android)

Pagina: 1
Acties:

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Ik volg deze website het meest via Rss feeds. Ik gebruikte hier altijd gReader voor van noinnion. maar heb ook de officiele reader van google gehad en gebruik sinds enige tijd google currents. deze is sinds de update van vandaag echt heel erg mooi en goed geworden.

Echter viel mij op dat bij alle Rss feeds die ik heb toegevoegd netjes de foto's worden weergegeven. De enige die het niet doet is dus tweakers Rss feeds. ik weet niet wat precies het probleem is maar ik zie bijvoorbeeld bij het onderwerp over de iphone van vandaag gewoon een leeg document.

Misschien dat de afbeeldingen en tekst met een kleine aanpassing wel in readers goed weergegeven kan worden. Zeker met het oog op het feit dat er steeds meer mobiele gebruikers zullen komen.

Nog mooier zou het zijn als het hele nieuws bericht zoals gamekings.tv dit doet kunt lezen in de rss reader. dit scheelt een hoop bandbreedte als je niet steeds heel de site hoeft in te laden.

[ Voor 11% gewijzigd door sygys op 14-12-2012 12:22 ]