Toon posts:

Soundcard-Astro a40

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zou graag the astro a40's (2013 edition) kopen maar ik weet niet of mijn onboard audio de 7.1 surround sound ondersteunt.
Ik heb het Gigabyt Z77M-D3H moederbord. Volgens de astro experts zelf zou ik een 5.1 surround sound moeten hebben en dolby digital.
Aangezien de astro's al zeer kostelijk zijn zou ik een zo goedkoop mogelijke maar degelijke soundcard willen kopen.

Alvast bedankt
R3dv3n0m

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02-2025

Killer

Hatseflats!

Als je zo'n headset koopt wil je er ook het best mogelijke uithalen, anders is het zonde van de investering. Ik zou dan niet gaan voor onboard-sound. Een Asus Sonar of Creative X-Fi heb je al voor een relatief laag bedrag en deze klinken meestal al veel beter dan een onboard oplossing.

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, zal ze eens bekijken.
Heb jij een voorkeur tussen de twee?

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-01 09:09
Killer schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:46:
Als je zo'n headset koopt wil je er ook het best mogelijke uithalen, anders is het zonde van de investering. Ik zou dan niet gaan voor onboard-sound. Een Asus Sonar of Creative X-Fi heb je al voor een relatief laag bedrag en deze klinken meestal al veel beter dan een onboard oplossing.
Heb je ervaring met deze headset? Want als ik het goed heb, fungeert de MixAmp die bij de headset geleverd wordt, als 7.1 soundcard.

Ik ben erg benieuwd naar dit.

EDIT: Na meer research blijkt een soundcard niet nodig als je digitaal gaat aansluiten, maar let wel op dat je mobo(en/of soundcard) DD-Live ondersteuning heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door EG Mike op 09-01-2013 03:31 ]