• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 12:14
Hallo,

Ik heb sinds kort een Linksys E2500 wireless router thuis. Deze werkt perfect, echter als er iemand met hogere snelheden begint te downloaden, krijgt geen enkel aangesloten apparaat nog internet. Inclusief het apparaat waarop gedownload wordt. Alleen de download zelf werkt dan nog.

Ik heb de router geinstalleerd via Windows 7, om te voorkomen dat ik allerlei rommel van Cisco moest installeren. Dit ging vlekkeloos.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
beperking instellen voor elk apparaat dat ze niet meer dan x van de bandbreedte mogen gebruiken.

Voordat je cisco crap gaat installeren, kijk even of je door je (default gateway) ip in te tikken in de adresbalk van de browser zoiets al kan instellen.

cmd > ipconfig als je geen idee hebt wat je ip adres is.

[ Voor 24% gewijzigd door Chrotenise op 13-12-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 12:14
Het probleem is geloof ik opgelost door de firmware te upgraden van v1.0.03 naar v1.0.05.

Ik zie overigens nergens instellingen staan in de webinterface van de router wat dit betreft. Bedankt voor je reactie Chrotenise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
JoepD schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:25:
Het probleem is geloof ik opgelost door de firmware te upgraden van v1.0.03 naar v1.0.05.

Ik zie overigens nergens instellingen staan in de webinterface van de router wat dit betreft. Bedankt voor je reactie Chrotenise!
No problem :)

Als het probleem toch niet opgelost is, moet je even dit checken.