Dag heren Tweakers,
Ik ben niet zozeer nieuw hier, kijk al even mee, maar nog geen actief gebruik.
Maar wil er nu toch even gebruik van maken
Ik heb namelijk al een tijdje iets met mijn voeding, sinds aankoop eigenlijk.
Is er iets over bekend dat de Corsair TX850 v2 nogal "luidruchtig" is?
De vorige dacht ik dat de fancontroller stuk was, na wat onderzoek op internet, dus omgeruild met ander nieuw model.
Maar nog vind ik dat de voeding veel geluid maakt, het meeste van mijn hele pc.
Is dit normaal bij deze voedingen?
Vriend van me, een medetweaker hier, heeft de voeding ook, maar ik wel het idee dat die bij hem een stukje stiller draait.
Het is niet dat het direct heel erg storend is, maar als ik ff rustig wat zit te browsen denk ik wel vaak van, was de voeding maar wat stiller.
Maar 2x een corsair voeding de fancontroller stuk zou wel heel toevallig zijn lijkt mij...toch?
Hoort de voeding echt weinig geluid te maken?
Of hoor je deze voeding toch altijd wel boven de rest uit?
Ik draait trouwens op een megahalems met Gentle Typhoon (zowaar noiseless) en de rest van mijn fans staan allemaal low-profile, verpakt in een Corsair carbide 200r.
Als ik de fans 1 voor 1 stop zet hoor ik zo geen verschil in decibels.
Mijn vraag is ingekort dus eigenlijk: moet ik mijn PSU weer omruilen, of hoort het erbij?
M.vr.gr Rienko
Ik ben niet zozeer nieuw hier, kijk al even mee, maar nog geen actief gebruik.
Maar wil er nu toch even gebruik van maken
Ik heb namelijk al een tijdje iets met mijn voeding, sinds aankoop eigenlijk.
Is er iets over bekend dat de Corsair TX850 v2 nogal "luidruchtig" is?
De vorige dacht ik dat de fancontroller stuk was, na wat onderzoek op internet, dus omgeruild met ander nieuw model.
Maar nog vind ik dat de voeding veel geluid maakt, het meeste van mijn hele pc.
Is dit normaal bij deze voedingen?
Vriend van me, een medetweaker hier, heeft de voeding ook, maar ik wel het idee dat die bij hem een stukje stiller draait.
Het is niet dat het direct heel erg storend is, maar als ik ff rustig wat zit te browsen denk ik wel vaak van, was de voeding maar wat stiller.
Maar 2x een corsair voeding de fancontroller stuk zou wel heel toevallig zijn lijkt mij...toch?
Hoort de voeding echt weinig geluid te maken?
Of hoor je deze voeding toch altijd wel boven de rest uit?
Ik draait trouwens op een megahalems met Gentle Typhoon (zowaar noiseless) en de rest van mijn fans staan allemaal low-profile, verpakt in een Corsair carbide 200r.
Als ik de fans 1 voor 1 stop zet hoor ik zo geen verschil in decibels.
Mijn vraag is ingekort dus eigenlijk: moet ik mijn PSU weer omruilen, of hoort het erbij?
M.vr.gr Rienko
[ Voor 3% gewijzigd door Rienkooo op 13-12-2012 22:10 ]