Hallo allemaal
Ik ben opzoek naar een 5.1 draadloze boxenset waarmee ik goed films kan kijken met "special effects" (dus goede bas), maar ook goed muziek mee kan luisteren.
Het liefst wil ik er geen blue ray / dvd speler bij, omdat ik noooit met cd's werk.
De boxen komen in de woonkamer te staan (aan een beamer).
Me budget is ongeveer 1000 euro, mag maximaal uitlopen naar 1200.
zelf heb ik ook al onderzoek gedaan, alleen alle sets die ik tegenkom zit een blue ray speler bij of zit in een hele andere prijs range.
(verder heb ik heel weinig verstand van boxen dus)
Kunnen jullie me misschien helpen?
Met heel vriendelijke groeten,
Naampje (bart)
Ps: ik hoop niet dat ik deze vraag in het verkeerde topic heb gezet. misschien moet hij wel in Consumentenelektronica Aankoopadvies?
Ik ben opzoek naar een 5.1 draadloze boxenset waarmee ik goed films kan kijken met "special effects" (dus goede bas), maar ook goed muziek mee kan luisteren.
Het liefst wil ik er geen blue ray / dvd speler bij, omdat ik noooit met cd's werk.
De boxen komen in de woonkamer te staan (aan een beamer).
Me budget is ongeveer 1000 euro, mag maximaal uitlopen naar 1200.
zelf heb ik ook al onderzoek gedaan, alleen alle sets die ik tegenkom zit een blue ray speler bij of zit in een hele andere prijs range.
(verder heb ik heel weinig verstand van boxen dus)
Kunnen jullie me misschien helpen?
Met heel vriendelijke groeten,
Naampje (bart)
Ps: ik hoop niet dat ik deze vraag in het verkeerde topic heb gezet. misschien moet hij wel in Consumentenelektronica Aankoopadvies?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 492493 op 13-12-2012 21:22 ]