Draadloze 5.1 set +/- 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 492493

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik ben opzoek naar een 5.1 draadloze boxenset waarmee ik goed films kan kijken met "special effects" (dus goede bas), maar ook goed muziek mee kan luisteren.
Het liefst wil ik er geen blue ray / dvd speler bij, omdat ik noooit met cd's werk.

De boxen komen in de woonkamer te staan (aan een beamer).
Me budget is ongeveer 1000 euro, mag maximaal uitlopen naar 1200.

zelf heb ik ook al onderzoek gedaan, alleen alle sets die ik tegenkom zit een blue ray speler bij of zit in een hele andere prijs range.
(verder heb ik heel weinig verstand van boxen dus)
Kunnen jullie me misschien helpen?

Met heel vriendelijke groeten,
Naampje (bart)

Ps: ik hoop niet dat ik deze vraag in het verkeerde topic heb gezet. misschien moet hij wel in Consumentenelektronica Aankoopadvies?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 492493 op 13-12-2012 21:22 ]

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 09:31

DjVe

Hatsaflats!

Ps: ik hoop niet dat ik deze vraag in het verkeerde topic heb gezet. misschien moet hij wel in Consumentenelektronica Aankoopadvies?
Je gaat door voor de wasmachine!!!!!

Draadloze speakers bestaan niet. Er zit altijd een draad aan of het nu een draad naar de versterker is of een stekker nar het stopcontact.

[ Voor 28% gewijzigd door DjVe op 13-12-2012 22:00 ]

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie!

ik had ook wel verwacht dat het moeilijk draadloos ging, (zowiso stopcontact en versterker) maar eerlijk gezegt maakt het me niet zo heel veel uit als er draden bij zitten, maar het zou fijn zijn als het zonder was (of weinig)

Ik heb ook nog een beetje zitten kijken op http://www.whathifi.com/s...d%20desc&retain-filters=1 maar ik heb niet zo veel verstand van zulk soort dingen

Groeten Naampje (bart)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:32

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea inderdaad

Wise enough to play the fool

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 13:17

MikeVM

- Baloo -

Draadloos zal je hier op tweakers niet veel enthousiasme voor krijgen, de meerderheid tweakers zullen je dit terecht afraden, zeker bij een een systeem van 1000 euro is het zonde om dan draadloos te gaan.

ik zou eens goed onderzoeken of je toch geen kabels kan leggen naar achter.. die kabels zijn zo dun, dat je ze makkelijk kunt wegwerken, en de kostprijs om dit mooi te doen zal in vele huizen minimaal zijn.

verder kan ik je gewoon vertellen dat full-size speakers altijd beter zullen klinken dan satteliet-speakers icm sub. (met hetzelfde budget).

dus bekijk even wat je wil, wil je nog steeds draadloos? en wil je sattelietspeakers of wil je liever full-sized speakers..

voor jou budget is het zeer makkelijk om een systeem te vinden die aan jouw noden voldoen.
ik heb voor 500 euro een systeempje staan die vele 1000euro systemen met draadloze luidsprekers en sattelietspeakers doen verbleken..

als je geen buren hebt, dan kan ik je ook altijd full-sized speakers icm een losse Sub aanraden, dit zal voor films echt wel het bioscoopgevoel geven waar je van droomt, voor muziek is een Sub totaal overbodig..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank je voor je reactie!
Ik heb er eens over na zitten denken. En je hebt goed geraden, ik heb indd geen buren.

Na een nachtje denken ben ik er op uit gekomen dat ik toch maar een full sized boxen set neem met een bas :)
Kun(nen) je(jullie) me daar mee helpen? Dat zou heel erg Fijn zijn

Alvast bedankt!
Naampje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-07 11:03
zoek niet verder. Dit is alles wat je nodig hebt ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.areadvd.de/images/2009/philips_htr9900_3.jpg

Philips HTR 9900

Hier een review van de set (let wel, toe kostte de set nog 2500 euro, nu wordt hij verkocht voor 699).
review
Pagina: 1