Hosten met Drive

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 489755

Topicstarter
een poos terug stond hier op tweakers.net een artikel over dat Drive kan serveren, maar mij lukt dit niet :'(

zo krijg ik bijvoorbeeld de link van de map niet :?
- en krijg ik mijn scripts niet goed op drive

Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe ik mijn scripts (HTML) in Drive krijg en wel zo dat mensen via de link het als een echte site bekijken

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 489755

Topicstarter
oke, de reacties zijn super
weet iemand toevallig ook nog een forum waar je wel vragen mag stellen over scriptjes etc. en waar ze ook nog reageren (behalve opmerkingen over dat ik het zelf maar uit moet zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Anoniem: 489755 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:46:
zo krijg ik bijvoorbeeld de link van de map niet :?
- en krijg ik mijn scripts niet goed op drive

Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe ik mijn scripts (HTML) in Drive krijg en wel zo dat mensen via de link het als een echte site bekijken
Als je op zoek bent naar een forum waar men je handje vast houdt en je stap voor stap voorkauwt hoe je dit moet doen dan zit je simpelweg op 't verkeerde forum. Daarbij kunnen we met je 'probleembeschrijving' helemaal niets; "en krijg ik mijn scripts niet goed op drive"... want? Staat er in onze Quickstart niet dat je duidelijk je probleem moet omschrijven? Wat lukt er niet? Waarom niet? Krijg je foutmeldingen? Kun je de juiste knop niet vinden? Werkt het niet na uploaden? Wat?
Anoniem: 489755 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:18:
oke, de reacties zijn super
weet iemand toevallig ook nog een forum waar je wel vragen mag stellen over scriptjes etc. en waar ze ook nog reageren (behalve opmerkingen over dat ik het zelf maar uit moet zoeken)
En met zo'n boehoe-houding kom je er al helemaal niet. Als je 't oneens bent met moderatie kun je terecht in Feedback op moderatie binnen de Devschuur; ga daar niet in dit of andere topics over jammeren en hou 't ontopic. Als je geholpen wil worden moet je ons ook de kans geven je te helpen en zul je toch écht zelf ook met relevante informatie over de brug moeten komen en een positievere houding moeten aannemen.

Lees je eigen topicstart nog eens na: "dit lukt me niet :'( ", "krijg de link van de map niet :? " en "krijg mijn scripts niet goed op drive". Hoe zou jij hier zélf antwoord op geven als 't een onderwerp betrof waar je wel iets van wist?

Heb je al eens [google=google drive host html] geprobeerd? En verder gekeken dan de eerste hit en/of verder gelezen dan je neus lang is? De tweede hit verwijst mij al naar Publish Website Content. Ook de originele aankondiging waar je naar refereert bevat weer relevante links (die op exact dezelfde documentatie uitkomen).

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 16-12-2012 00:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora