Ik ben op zoek naar een systeemcamera ter vervanging van mijn Canon 1000d spiegelreflexcamera. Ik heb al een aantal jaar de Canon 1000d welke naar mijn mening zeer goede foto's maakt. Ik wil wel wat instellingen aanpassen, maar dat hoeft niet heel ver te gaan.
Ik ben wel op zoek naar een systeemcamera met het liefst ingebouwde wifi die gelijkwaardige of betere foto's maakt in vergelijking met mijn 1000d.
Nu staan er gigantisch veel reviews op internet en zijn er zeer veel systeemcamera's die aantrekkelijk zijn. Graag zou ik jullie mening horen over de kwaliteit van de foto's van de systeemcamera's. Ik zat zelf te denken aan o.a.:
SONY NEX-5N, maar deze heeft geen wifi.
Samsung NX 1000
Nikon 1 J2, maar ook geen wifi.
Ik ben wel op zoek naar een systeemcamera met het liefst ingebouwde wifi die gelijkwaardige of betere foto's maakt in vergelijking met mijn 1000d.
Nu staan er gigantisch veel reviews op internet en zijn er zeer veel systeemcamera's die aantrekkelijk zijn. Graag zou ik jullie mening horen over de kwaliteit van de foto's van de systeemcamera's. Ik zat zelf te denken aan o.a.:
SONY NEX-5N, maar deze heeft geen wifi.
Samsung NX 1000
Nikon 1 J2, maar ook geen wifi.