[bug] [V&A] Wijzigen advertentiete zet veiling op €0

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:39
Beste,

Elke keer als ik een V&A advertentie-veiling aanpas, dat wil zeggen; een stukje tekst welke ik ben vergeten of een extra afbeelding toevoegen, wordt de prijs van de veiling automatisch op €0,- gezet.
Startprijs is natuurlijk niet meer wijzigbaar na het starten van de veiling.

# Voorbeeldje is mijn huidige veiling welke start op €30,-
# 'Preview modus' aangevinkt en er stond inderdaad €30,- bij de veiling, als startbedrag.
# Nadat ik zag dat er een afbeelding miste heb ik de advertentie aangepast, niet eens in de buurt geweest van prijs aanpassen (is ook niet mogelijk).
# Na het bijvoegen van een afbeelding en de advertentie op te slaan staat de veilingprijs op €0,-

Is dit bekend?
Kan ik hier 'omheen' of moet ik elke keer een nieuwe advertentie plaatsten omdat de veiling naar €0,- gaat>? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb eenzelfde probleem, klein beetje anders.
had namelijk een veiling aangemaakt, maar deze is na een dag ineens zonder startprijs weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit probleem had ik dus ook met mijn behuizing die ik geplaatst had.
Startbod op 75 euro gezet en later een aanpassing in de tekst gedaan en na aanpassen te hebben aangeklikt staat de prijs op 0.
Hoe kan dit en is er een oplossing voor want je advertentie opnieuw aanbieden mag dus niet want dat is tegen de regels in om binnen een week hetzelfde aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Oh ik ben dus niet de enige met dit probleem. Ik heb de 14e ook al een post gemaakt in dit subforum mbt deze issue. Tot op heden nog geen reactie van Tweakers. Ben benieuwd. Vroeger kon je toch ook vaste prijs en veiling doen? Nu is het 't 1 of het ander (kan me vergissen)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

rob_erwt

What does this button do?

Het goede nieuws is: nog even geduld. Dit issue is met de volgende release verholpen. :)

Hmm... ik was in de war met een ander issue mbt de veilingen. Deze weet ik eigenlijk niet zeker of die wel er in zit deze keer. Mea culpa.

[ Voor 45% gewijzigd door rob_erwt op 17-12-2012 22:39 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
:9 Goed te horen dat er in ieder geval aandacht voor is! komt wel goed, i presume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:20

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Is ook iets voor te zeggen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik mijn advertentie van een dikke pc ineens wijzig naar die voor een baksteen en dat de hoge biedingen blijven gelden. Aan de andere kant is het hele bieden redelijk vrijblijvend dus dus dan zou het aan de aanbod kant ook niet mogen uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
Is zeker waar, het enige is dat ik mijn advertentie niet heb aangpast. Misschien is een scriptje om te vergelijken tussen de advertenties een idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 21:02
Same here :) . Kan het ook nergens meer wijzigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Bug -> LD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom dit nu met de advertentie van mijn H100.
Dit is balen dat je niets meer kunt veranderen, dus staat ie weer op 0 euro als startbod.
Hopelijk gaat hier vlug iets aan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Inderdaad een bug en bijzonder vervelend omdat je de startprijs niet meer kunt aanpassen. Ticket voor aangemaakt, we gaan ernaar kijken. Bedankt voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Dit zou nu verholpen moeten zijn, zet dit topic op closed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.